Trwa ładowanie...
d1tfi5f

W tyg. zakończonym 26.01 Polsat miał 27 mln zł wpływów z reklam, TVN 25,07 mln zł

30.01. Warszawa (PAP) - W dniach od 20 do 26 stycznia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 10,61 proc., co oznacza 27 mln...

d1tfi5f
d1tfi5f

30.01. Warszawa (PAP) - W dniach od 20 do 26 stycznia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 10,61 proc., co oznacza 27 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął TVN z udziałem na poziomie 9,85 proc., czyli wpływami rzędu 25,07 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 21,97 mln zł, czyli 8,63 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 20,58 mln zł, co daje 8,09 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się Discovery, którego przychody reklamowe wyniosły 7,39 mln zł. Oznacza to, że miał 2,9 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 254,48 mln zł wobec 256,81 mln zł tydzień wcześniej.

Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)

kam/ jtt/

d1tfi5f
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1tfi5f