W tyg. zakończonym 27.11 TVN miał 86,4 mln zł wpływów z reklam, Polsat 61,7 mln zł

01.12. Warszawa (PAP) - W dniach 21-27 listopada tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował ponownie TVN. Udział ten wyniósł niemal...

01.12. Warszawa (PAP) - W dniach 21-27 listopada tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował ponownie TVN. Udział ten wyniósł niemal 21,5 proc., co oznacza ok. 86,4 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie ok. 15,3 proc., czyli wpływami rzędu 61,7 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 44,1 mln zł, czyli niemal 11-proc. udziałem.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły prawie 33,7 mln zł, co daje ok. 8,4-proc. udział.

Na piątym miejscu znalazła się VIVA Polska, której przychody reklamowe wyniosły ok. 10,4 mln zł. Oznacza to, że miała ona blisko 2,6 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 402,7 mln zł wobec 395,5 mln zł tydzień wcześniej.

Pomiar przeprowadzono dla grupy celowej: wszystkie osoby w wieku 4+. (PAP)

jow/ ana/

Źródło artykułu:PAP
mediapolsatgiełda

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)