W tyg. zakończonym 28.08 Polsat miał 32,6 mln zł wpływów z reklam, TVN 29,2 mln zł
01.09. Warszawa (PAP) - W dniach 22-28 sierpnia tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych po raz kolejny zanotował Polsat. Udział ten wyniósł...
01.09. Warszawa (PAP) - W dniach 22-28 sierpnia tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych po raz kolejny zanotował Polsat. Udział ten wyniósł niewiele ponad 16 proc., co daje około 32,6 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 14,42 proc., czyli wpływami rzędu 29,2 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 20,2 mln zł, czyli blisko 10-proc. udziałem.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły ok. 16,4 mln zł, co daje 8-proc. udział.
Na piątym miejscu znalazła się VIVA Polska, której przychody reklamowe wyniosły 7,5 mln zł. Oznacza to, że miała ona 3,7 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 202,7 mln zł wobec 198,7 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)
jow/ jtt/