W tyg. zakończonym 30.03. udział TVN w oglądalności wyniósł 13,16 proc., Polsatu 13,18 proc.
03.04. Warszawa (PAP) - W dniach od 24 do 30 marca udział TVN w oglądalności wyniósł 13,16 proc. wobec 12,87 proc. tydzień wcześniej. W przypadku Polsatu udział w oglądalności...
03.04.2014 | aktual.: 03.04.2014 14:46
03.04. Warszawa (PAP) - W dniach od 24 do 30 marca udział href="http://finanse.wp.pl/isin,PLTVN0000017,notowania-podsumowanie.html">TVNTVN (Zobacz notowania spółki ») w oglądalności wyniósł 13,16 proc. wobec 12,87 proc. tydzień wcześniej. W przypadku href="http://finanse.wp.pl/isin,PLCFRPT00013,notowania-podsumowanie.html">PolsatuPolsatu (Zobacz notowania Cyfrowego Polsatu ») udział w oglądalności wyniósł 13,18 proc. wobec 12,88 proc. przed tygodniem - wynika z szacunkowych danych firmy Nielsen Audience Measurement.
W poniższej tabeli prezentujemy tygodniowe udziały w oglądalności dziesięciu najpopularniejszych stacji telewizyjnych w dniach 24.03-30.03.
Stacja bieżący tydzień (proc.) poprzedni tydzień (proc.)
TVP1 11,98 14,06 TVN 13,16 12,87 TVP2 9,65 9,30 Polsat 13,18 12,88 TVP INFO 2,69 2,75 TVN7 3,40 3,41 TVN24 3,00 3,04 TV PULS 3,07 3,19 TV4 2,49 2,22 Polsat2 1,53 1,53 Pomiar przeprowadzono dla grupy celowej: wszystkie osoby w wieku 4+. (PAP)
kam/ osz/