W tym hotelu mieszkała Magdalena Żuk. Negatywne opinie na jego temat znikają z sieci
Three Corners Equinox Beach Resort - to w tym hotelu miała zatrzymać się Magdalena Żuk ze Zgorzelca, która 30 kwietnia zmarła w szpitalu w Hurghadzie. Z popularnego portalu podróżniczego w ostatnich godzinach zniknęły jednak komentarze wspominające o tragedii, która się tam wydarzyła.
08.05.2017 | aktual.: 08.05.2017 19:40
Od kilku dni cała Polska żyje sprawą Magdaleny Żuk. Dziewczyna zmarła w egipskim szpitalu, zaledwie kilka dni po przyjeździe. Internauci od początku sprawy spekulują, co stało się w egzotycznym kurorcie. W sprawę zaangażował się detektyw Krzysztof Rutkowski.
Gdy tylko sprawa wyszła na jaw, wielu Polaków zasypało negatywnymi opiniami stronę hotelu na popularnym serwisie TripAdvisor. Portal ten prezentuje zdjęcia oraz opinie turystów, którzy korzystali z usług danych hoteli, restauracji czy odwiedzili konkretne zabytki.
Tak też jest w przypadku hotelu w Marsa Alam, do którego 26 kwietnia przyjechała 27-letnia Magdalena Żuk. W ostatnich dniach na TripAdvisorze pojawiło się kilka negatywnych komentarzy na jego temat. Użytkownicy wspominają tam o tragedii, która stała się udziałem mieszkanki Zgorzelca.
Jeszcze niedawno hotel cieszył się tylko dobrymi opiniami. Spośród 60 opinii w polskim języku tylko dwie osoby oceniły go jako "zły" lub "okropny". Reszta komentarzy świadczyła o tym, że hotel jest doskonały, bardzo dobry lub co najwyżej średni.
Ocena zmieniła się w ostatnich dniach, na co zwrócił uwagę jeden z użytkowników Wykopu. Wskazał on, że według pamięci podręcznej jego przeglądarki, jeszcze w niedzielę hotel miał 6 negatywnych opinii. W poniedziałek została już tylko jedna z nich.
Okazuje się, że brakujące 5 komentarzy, które w ostatnich godzinach zniknęły ze strony hotelu, wspominały o sprawie Magdaleny Żuk. Użytkownicy zarzucają m. in. "tuszowanie sprawy" i podkreślają, że to właśnie tam podano dziewczynie tabletkę gwałtu, choć ustalenia śledczych tego nie potwierdzają. To tylko niektóre z opinii, które znalazły się w popularnym serwisie.
Gdyby jednak przejrzeć opinie z poprzednich miesięcy, to da się zauważyć, że hotel często odpowiadał swoim niezadowolonym gościom, a tym zadowolonym - dziękował za pozytywne komentarze. W imieniu hotelu wypowiadał się tam Farid G. - menedżer generalny hotelu. Widać więc, że hotel na bieżąco reagował na wszystkie komentarze - te mniej lub bardziej pozytywne.
Serwis TripAdvisor na zadane przez nas pytania dotyczące usuwania niekorzystnych komentarzy odpowiedział natychmiast. - Nie znam szczegółów tej konkretnej sprawy, ale pragnę podkreślić, że wszystkie opinie w naszym serwisie muszą spełniać określone wymogi - poinformował nas James Kay z brytyjskiego biura prasowego serwisu.
- Nie możemy publikować opinii od osób, które nie były w danym hotelu - tłumaczy Kay i podkreśla, że każda opinia jest poddawana szczegółowej weryfikacji przez specjalny zespół. - Procedura wymaga, by każdy użytkownik mógł komentować tylko wtedy, kiedy ma doświadczenie "z pierwszej ręki". Trudno więc, by komentarze wystawiały osoby, które hotel widziały tylko ze zdjęć. Podejrzewam, że tak było w powyższym przypadku.
Magdalena Żuk zmarła 30 kwietnia w niewyjaśnionych okolicznościach. Pracownicy szpitala, w którym przebywała, twierdzą, że kobieta była agresywna i wyskoczyła przez okno. Więcej na ten temat pisaliśmy już w Wirtualnej Polsce.