Trwa ładowanie...

Wakacje rozczarowały? Możesz walczyć o odszkodowanie

Jeżeli biuro podróży nie wywiąże się ze swoich obietnic, mamy 30 dni po zakończeniu urlopu, aby zgłosić reklamacje. Istnieje mało znana tzw. tabela frankfurcka, która określa wysokość odszkodowań.

Wakacje rozczarowały? Możesz walczyć o odszkodowanieŹródło: Pixabay.com
d4f55tu
d4f55tu

- Jeżeli pokój hotelowy miał mieć balkon, a tak się nie stało, to odszkodowanie może wynosić 10 proc. kosztów wycieczki - mówi w rozmowie z MarketNews24 Katarzyna Górna, adwokat z kancelarii prawniczej Affre&Wspólnicy. - Jeżeli organizator nie zapewnił posiłków odszkodowanie może wynosić 50 proc.

Zobacz:

d4f55tu
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4f55tu

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj