Trwa ładowanie...

Walka o klientów wciąż trwa. Lidl oddaje pieniądze niezadowolonym klientom

27 października w Lidlu ruszyła kolejna akcja promocyjna. Tym razem dotyczy marek własnych. Każdy konsument, który kupi tego typu produkty, będzie mógł je zwrócić bez podania przyczyny.

Walka o klientów wciąż trwa. Lidl oddaje pieniądze niezadowolonym klientomFot: materiały prasowe
d2trqdn
d2trqdn

27 października w Lidlu ruszyła kolejna akcja promocyjna "Absolutna satysfakcja albo zwrot pieniędzy". Tym razem dotyczy marek własnych. Każdy konsument, który kupi tego typu produkty, będzie mógł je zwrócić bez podania przyczyny.

Można dokonać zwrotu produktów zakupionych w terminie od 27 października do 30 listopada 2016. Aby zwrócić zakupione artykuły (nawet te otwarte), wystarczy pokazanie paragonu. Pracownicy Lidla oddadzą klientowi gotówkę.
Promocja dotyczy artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetyków. Nie obejmuje napojów alkoholowych, wyrobów tytoniowych, produktów leczniczych oraz produktów spożywczych dla niemowląt.

Czy to kolejny sposób na przyciągnięcie klientów? Batalia o konsumenta toczy się w najlepsze, zwłaszcza między Lidlem a Biedronką. Niedawno niemiecka sieć rozdawała bony o wartości 20 zł za zrobienie zakupów za minimum 100 zł. Biedronka odpowiedziała dając klientom 25 zł rabatu za wydane 199 zł.

Następnie stawkę podbił Lidl, dając konsumentom bony w wysokości 30 zł. Czy i tym razem należąca do portugalskiej firmy Jeronimo Martins Biedronka odpowie na nową akcję Lidla?

Podobną akcję przeprowadził Carrefour. "Satysfakcja lub zwrot" dawała możliwość zwrócenia zakupionych produktów w ciągu 30 dni. Również marka BRAUN zachęcała klientów do wypróbowania nowo zakupionego sprzętu, a w przypadku, gdy nie spełnił on ich oczekiwań, można było go zwrócić otrzymując zwrot pieniędzy.

d2trqdn
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2trqdn