Wielkie zmiany w lotto
Totalizator Sportowy idzie za ciosem. Po tegorocznej zmianie logo, teraz odświeża wizerunek swoich salonów Lotto. Pierwszy punkt handlowy w nowej aranżacji otwarto w warszawskim Centrum Handlowym Wileńska. Organizator gier liczbowych w ciągu kilku lat zamierza zmodernizować ponad 800 własnych placówek.
Totalizator Sportowy idzie za ciosem. Po tegorocznej zmianie logo, teraz odświeża wizerunek swoich salonów Lotto. Pierwszy punkt handlowy w nowej aranżacji otwarto w warszawskim Centrum Handlowym Wileńska. Organizator gier liczbowych w ciągu kilku lat zamierza zmodernizować ponad 800 placówek.
Totalizator Sportowy w nowej odsłonie zamierza odświeżyć kolorystykę i ujednolicić wygląd wszystkich punktów zawierania zakładów. Organizator loterii na razie nie ujawnił, ile zamierza wydać na ten cel.
Punkt w CH Wileńska jest przykładem tego, co w najbliższych latach zobaczą gracze w całej Polsce. Tę kolekturę odświeżono w pierwszej kolejności, ponieważ jest to największy i najpopularniejszy punkt zawierania zakładów w całym kraju.
Odmieniony wizerunek placówek to element nowej strategii sprzedaży loteryjnego monopolisty. Dzięki wprowadzonym zmianom firma zamierza poszerzyć pakiet usług oraz produktów dla graczy.
Podczas inauguracji odnowionej placówki dyrektor warszawskiego oddziału Totalizatora Sportowego powiedział, że zmiany będą wprowadzane stopniowo. Jego zdaniem gracze są zwykle przywiązani do konkretnej kolektury i dlatego będą one zmieniane dla ich wygody.
- Nowe produkty, kolorystyka, przyjazna ekspozycji, łatwy i swobodny dostęp pozwolą klientom Lotto czerpać jeszcze więcej radości i satysfakcji z bycia z nami - zapewniał podczas inauguracji nowej kolektury Wojciech Szpil, członek zarządu Totalizatora Sportowego ds. marketingu i sprzedaży.
Loteryjny monopolista ma w swojej ofercie gry liczbowe i loterie: Lotto, Multi Multi, Mini Lotto, Kaskadę, Jokera oraz Keno. Oprócz tego w ofercie znajdziemy również popularne kupony loteryjne ze zdrapką.