Wittchen i Lidl podpisali umowę. Szykuje się nowa promocja

Wittchen i Lidl rozpoczęły współpracę już cztery lata temu. Promocje wyrobów pod ekskluzywną marką pojawiają się od tego czasu regularnie w dyskoncie każdego października. We wtorek podpisano kolejną umowę.

Wittchen i Lidl podpisali umowę. Szykuje się nowa promocja
Źródło zdjęć: © WP.PL | Mikey, Flickr (CC BY 2.0)
Jacek Frączyk

29.06.2016 | aktual.: 29.06.2016 09:20

Wittchen i Lidl rozpoczęły współpracę już cztery lata temu. Promocje wyrobów pod ekskluzywną marką pojawiają się od tego czasu regularnie w dyskoncie każdego października. We wtorek podpisano kolejną umowę.

Za pierwszym razem dostępne były tylko skórzane akcesoria, ale już rok później Lidl zaoferował klientkom torebki. Chętnych za każdym razem było więcej niż torebek czy innych skórzanych akcesoriów. Dlatego współpraca jest przedłużana co roku.

We wtorek zarząd Wittchen poinformował, że zawarto umowę z firmą Lidl Sp. z o.o. Spółka Komandytowa, na mocy której Wittchen sprzeda w roku 2016 wyroby skórzane pod marką Wittchen za 13,3 mln złotych plus VAT.

Luksusowe produkty coraz częściej znajdują się w ofercie popularnych dyskontów i sieciówek. Jedną z pierwszych marek premium, które zdecydowały się na taką współpracę, był włoski dom mody Versace. W 2011 roku Versace przygotował kolekcję dla H&M, w której znalazły się sukienki i spódnice z czystego jedwabiu, kurtki z naturalnej skóry, bezrękawniki z kaszmiru i czystej wełny.

Źródło artykułu:money.pl
promocjadyskontywittchen
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (143)