Wittchen na święta znowu w Lidlu. Tym razem nie tylko torebki

To nie pierwszy raz, kiedy w dyskoncie można będzie kupić produkty prestiżowej marki.

Wittchen na święta znowu w Lidlu. Tym razem nie tylko torebki
materiały prasowe
Jakub Ceglarz

23.11.2016 | aktual.: 23.11.2016 15:47

W pierwszy weekend grudnia w sklepach Lidl Polacy znowu znajdą galanterię polskiej firmy Wittchen. Klienci niemieckiej sieci oprócz torebek będą mogli kupić m. in. skórzane rękawiczki, paski do spodni oraz portfele. Czy znowu szykuje się walka przy półkach sklepowych?

To nie pierwszy raz, kiedy w dyskoncie można będzie kupić produkty prestiżowej marki Wittchen. Współpraca pomiędzy producentem a siecią trwa od wielu miesięcy. Kilka tygodni temu Lidl oferował klientom torebki tej firmy, a od soboty 3 grudnia oprócz nich, postawi na drobną galanterię.

W ofercie niemieckiej sieci przed świętami znajdą się m. in. skórzane rękawiczki czy portfele - zarówno męskie jak i damskie w cenie odpowiednio 88 i 159 zł. Oprócz tego mężczyźni będą mieli szansę zaopatrzyć się w paski do spodni za 79 zł.

Tradycyjnie już na półki trafią także torebki, o które klienci toczą w sklepach największe wojny. Tym razem Lidl zaoferuje 20 wzorów, które będą kosztować 189 zł.

Źródło: rumia24net

Niemiecka sieć w ostatnim czasie ściga się na promocje z Biedronką. Torebki to kolejna odsłona tej walki. Gdy jedna sieć proponuje za zakupy powyżej 100 zł bon na 20 zł - druga przebija to bonem na 30 zł. Promocja Lidla "100 produktów po 2 złote" już po chwili spotkała się z odpowiedzią Biedronki, która obniżyła ceny kilkudziesięciu swoich produktów o 2 złote. Zresztą w dniach 21-24 listopada portugalski sklep również oferuje swoim klientom portfele skórzane w cenie 39,99 zł.

Promocja drenuje również budżety reklamowe dyskontów. Jak pisaliśmy kilka dni temu, z danych Codemedia wynika, że liderem pod względem wydatków na promocje jest Lidl, który w trzy kwartały przeznaczył na ten cel 117 mln zł. Biedronka jest trzecia z kwotą 44 mln zł. Wyprzedza ją jeszcze Metro Group - właściciel m. in. marek Saturn, Media Markt czy Real - który na promocję wydał 48 mln zł.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (193)