Trwa ładowanie...
d4j3z9y

Wpływy reklamowe dzienników spadły w lutym '10 o 10,9 proc. do 160,4 mln zł

07.04. Warszawa (PAP) - Cennikowe wpływy reklamowe dzienników spadły w lutym 2010 roku o 10,9 proc. do 160,4 mln zł - poinformowały Wirtualnemedia.pl opierając się na danych firmy...

d4j3z9y
d4j3z9y

07.04. Warszawa (PAP) - Cennikowe wpływy reklamowe dzienników spadły w lutym 2010 roku o 10,9 proc. do 160,4 mln zł - poinformowały Wirtualnemedia.pl opierając się na danych firmy Expert Monitor.

Liderem polskich dzienników pod względem cennikowych wpływów reklamowych pozostała w 2009 roku "Gazeta Wyborcza" (Agora), ale jej przychody z tego tytułu spadły w lutym 2010 roku o 16 proc. w ujęciu rocznym do 55,3 mln zł (netto, bez autopromocji).

"Polska" (Polskapresse) zarobiła w lutym na reklamach 20,5 mln zł (spadek o 12,7 proc.), a "Rzeczpospolita" (Presspublika) 10,6 mln zł (spadek o 2,8 proc.).

Wśród najważniejszych gazet wzrost cennikowych wpływów reklamowych zanotowały w 2009 roku jedynie "Fakt" (Axel Springer Polska), który zarobił na reklamach 15,8 mln zł, czyli 25,1 proc. więcej niż w takim samym okresie 2009 roku.

Przychody reklamowe bezpłatnego "Metra" (wydawanego przez Agorę) wyniosły w lutym 2010 roku 7,8 mln zł.(PAP)

bas/ gor/

d4j3z9y
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4j3z9y