Trwa ładowanie...

Zaczęło się. Pierwszy słodziak zgarnięty już po 47 minutach

Chyba już nie ma wątpliwości: po szaleństwie związanym z gangiem świeżaków czeka nas to samo z gangiem słodziaków. Pierwsza maskotka Słodziaka trafiła w ręce klienta już w 47 minut od rozpoczęcia akcji.

Zaczęło się. Pierwszy słodziak zgarnięty już po 47 minutachŹródło: Wikimedia Commons CC BY-SA, fot: Artur Andrzej
d270hl2
d270hl2

Pierwszy Słodziak został wydany w Stegnie na Pomorzu. Znajduje się tam całodobowa Biedronka, a pierwszy właściciel maskotki uzyskał ją w 47 minut po północy w poniedziałek 27 sierpnia. W jego ręce powędrowała Sowa Zosia.

Sowa Zosia Materiały prasowe
Sowa Zosia Źródło: Materiały prasowe, fot: biedronka

Zasady kolekcjonowania Słodziakówsą proste. Każdą z sześciu maskotek można dostać po zebraniu 60 naklejek. Jedną naklejkę można uzyskać gdy: wydamy na zakupy 40 zł, zakupimy warzywa i owoce. Kupimy produkt specjalny o minimalnej wartości 10 zł lub zrobimy zakupy z kartą „Moja Biedronka”.

Po Lidlu i Carrefourze Karta Dużej Rodziny w Biedronce? Rząd puka do drzwi królowej dyskontów

Przykładowo za zakupy z kartą „Moja Biedronka” za kwotę 40 zł, wśród których będzie co najmniej jedno warzywo lub jeden owoc, oraz produkty specjalne za min. 10 zł, otrzymamy wtedy cztery naklejki. Przy analogicznym koszyku za 80 zł, otrzymamy osiem naklejek.

d270hl2

Jeśli zbierzemy tylko 30 naklejek, pozwoli nam to na zakup Słodziaka za 19,99 zł. W regularnej sprzedaży jeden Słodziak to wydatek rzędu 49,99 zł. Zbierający maskotki będą więc musieli trzymać się za portfele.

Oprócz maskotek można też pozyskać np. książki związane ze Słodziakami. Jedna z nich, pt. „Co się stanie na leśnej polanie, czyli wesołe przygody Gangu Słodziaków”, też już znalazła pierwszego nabywcę. Było to o 6:25 rano pierwszego dnia akcji we Władysławowie.

- Cieszymy się, że już od pierwszego dnia akcji nasze Słodziaki zdobyły serca klientów, którzy chcą mieć je jak najszybciej w domu i poznawać ich świat. Liczymy także na to, że dzięki książce Biedronki, opowiadającej o przygodach Gangu, połączymy przyjemne z pożytecznym, a codzienne czytanie zagości w domach naszych klientów na stałe - skomentowała w komunikacie prasowym Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d270hl2
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d270hl2