Zysk netto PMPG Polskie Media spadł r/r do 2,2 mln zł w I poł. 2015 r.
Warszawa, 31.08.2015 (ISBnews) - PMPG Polskie Media odnotowała 2,2 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I poł. 2015 r. wobec 5,51 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 2,63 mln zł wobec 6,64 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 25,76 mln zł w I poł. 2015 r. wobec 30,55 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w I poł. 2015 r. wyniósł 1,25 mln zł wobec 1,05 mln zł zysku rok wcześniej.
PMPG Polskie Media jest grupą kapitałową funkcjonującą w szeroko pojętym obszarze mediów i komunikacji marketingowej. Jest m.in. wydawcą tygodników "Wprost" i "Do Rzeczy" oraz miesięcznika "Historia do Rzeczy", a także serwisów internetowych.
(ISBnews)