Rusza nowa kampania Lidla z Dorotą Wellman. Będzie Szyc, Mucha i Okrasa

Już wiadomo, jak Lidl chce powtórzyć sukces kampanii z dwójką kucharzy: Karolem Okrasą i Pascalem Brodnickim. Od czwartku rusza nowa akcja pod hasłem "Dorota, Karol i Goście".

Obraz
Lidl Polska
Mieszko Rozpędowski

Już wiadomo, jak Lidl chce powtórzyć sukces kampanii z dwójką kucharzy – Karolem Okrasą i Pascalem Brodnickim. Od czwartku rusza nowa akcja pod hasłem „Dorota, Karol i Goście”. Główną twarzą kampanii jest Dorota Wellman, która dodatkowo ujawniła, że 300 tys. zł z honorarium przeznaczy na cele charytatywne.

Dziennikarce towarzyszyć będzie znany z wcześniejszych spotów Lidla - Karol Okrasa. W nowej kampanii oprócz prowadzących, co tydzień pojawiać się będą nowi goście – kucharze, amatorzy i osoby znane – wśród nich: m.in. Anna Mucha, Borys Szyc i Stefano Terrazzino.

Nowa kampania Lidla, rodzaj talk-show, startuje dzisiaj – nie wiadomo, ile potrwa.

- Dorotę, Karola oraz ich gości będziemy mieli okazję spotykać co tydzień w sobotę o 17:15 i w niedzielę o około godziny 19:50 w TVP1. Będzie to innowacyjna koncepcja spotu reklamowego w konwencji talk-show. Będą zapowiedzi każdego odcinka w piątki oraz w soboty, natomiast premiera zawsze na kuchnialidla.pl w piątek – mówiła na konferencji Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.
W nowej odsłonie kampanii punktem centralnym będzie kuchnia, do której Dorota i Karol będą zapraszać gości.

- Ci goście to będą osoby znane, ale również amatorzy – osoby zupełnie nieznane, posiadające jednak niezwykle ciekawe, inspirujące historie. Tak naprawdę istotna będzie rozmowa o gotowaniu, o kulinariach, ale najważniejsze będzie samo gotowanie – mówił podczas środowej konferencji przedstawiciel Lidla.

Wśród gości Doroty i Karola zobaczymy przedstawicieli kuchni francuskiej - Elizabeth Duda, włoskiej - Stefano Terrazzino i greckiej – Theofilos Vafidis.

Kontrakty i szczegóły wynagrodzeń są poufne. Wellman podobnie jak w przypadku kampanii jogurtów Activia, część honorarium przeznaczy na cele charytatywne.

Na konto Fundacji TVN „Nie jesteś sam” Wellman przeleje 100 tys. zł, a 200 tys. zł dla innych instytucji, które potrzebują pomocy – hospicjów i szpitali.

Wellman poinformowała o tym, zanim dziennikarze zdążyli zadać jakiekolwiek pytania. Spotkała ją za to głośna owacja.

Dziennikarkę za udział w kampanii skrytykował Klub Jagielloński, o czym pisaliśmy tutaj.

Wybrane dla Ciebie
Gdzie wyrzucić pusty dezodorant? Wielu popełnia ten błąd
Gdzie wyrzucić pusty dezodorant? Wielu popełnia ten błąd
Co piąty Polak wyrzuca do śmieci ogólnych. Grozi im 5 tys. zł kary
Co piąty Polak wyrzuca do śmieci ogólnych. Grozi im 5 tys. zł kary
5 tys. złotych. Tyle potrafią zarobić jednego dnia
5 tys. złotych. Tyle potrafią zarobić jednego dnia
Wandale przebili opony nożami. Prawie 90 uszkodzonych samochodów
Wandale przebili opony nożami. Prawie 90 uszkodzonych samochodów
Król mebli z Sulęcina. To usłyszał u Romów, którym dostarczył towar
Król mebli z Sulęcina. To usłyszał u Romów, którym dostarczył towar
Szpitale przekładają zabiegi. Nie mają na nie pieniędzy
Szpitale przekładają zabiegi. Nie mają na nie pieniędzy
Kontrowersyjna branża protestuje w Warszawie. Poszło o podatki
Kontrowersyjna branża protestuje w Warszawie. Poszło o podatki
Nowy, wielki park rozrywki powstanie w Polsce. Oto lokalizacja
Nowy, wielki park rozrywki powstanie w Polsce. Oto lokalizacja
Gigant obuwniczy zwolni 900 osób. Oto szczegóły
Gigant obuwniczy zwolni 900 osób. Oto szczegóły
Doradca Nawrockiego nie płacił rolnikom. "Nie będę komentował"
Doradca Nawrockiego nie płacił rolnikom. "Nie będę komentował"
Tak zmienią się emerytury w 2026 r. Tabela brutto-netto
Tak zmienią się emerytury w 2026 r. Tabela brutto-netto
Znalazła na cmentarzu foliową torbę. Oto co było w środku
Znalazła na cmentarzu foliową torbę. Oto co było w środku