150 tys. zł rocznie zarabiał na reklamach proszku do prania Zygmunt Chajzer. Po 14 latach przestał zachęcać do zakupu

Zygmunt Chajzer przez 14 lat był twarzą marką produkującej środki do prania. Od początku lipca do zakupu będzie namawiała związana z TVN Anna Starmach.

150 tys. zł rocznie zarabiał na reklamach proszku do prania Zygmunt Chajzer. Po 14 latach przestał zachęcać do zakupu
Źródło zdjęć: © East News | traczek
Martyna Kośka

11.07.2018 | aktual.: 11.07.2018 08:59

Za udział w spotach Chajzer dostawał 150 tys. zł rocznie – informuje "Super Express".

Reklamy z jego udziałem okazały się tak dobre, że pokazywano je w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

Zapytany przez gazetę dziennikarz zapewnił, że pracuje nad nowymi projektami, ale nie chce zdradzać szczegółów.

Ania Starmach jest znana przede wszystkim z bycia jurorką w programie "Master Chef". Nic dziwnego, że pierwszy spot z jej udziałem nawiązuje do pracy w kuchni. Nowa ambasadorka marki Vizir uczy dzieci, jak wypiekać muffinki, a rodzicom pomaga pozbyć się uporczywych plam.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (111)