4Fun Media zwiększył udział w Screen Network do 72,25% kapitału

Warszawa, 17.12.2015 (ISBnews) - 4fun Media nabył niemal 2,63 mln akcji imiennych, stanowiących 12,25% kapitału spółki Screen Network od Riben Investments Limited z siedzibą w Nikozji za łączną kwotę niemal 1,42 mln zł, podał 4fun Media. W efekcie łącznie posiada 72,25% kapitału akcyjnego Screen Network.

"Termin rozliczenia transakcji upływa w dniu 30 czerwca 2017 roku. Umowa nie zawiera innych istotnych postanowień" - czytamy w komunikacie.

Na początku października 4fun Media poinformował o nabyciu 12,86 mln akcji imiennych za cenę 6,95 mln zł, stanowiących 60% kapitału akcyjnego Screen Network.

"Celem zwiększenia swojego zaangażowania w spółce Screen Network - lidera rynku Digital Signage w Polsce - jest dywersyfikacja działalności 4fun Media w innych obszarach rynku reklamowego, poza rynkiem telewizyjnym" - czytamy dalej.

Dzięki wejściu Screen Network do grupy 4fun Media, nadawane kanały telewizyjne zyskują dodatkową promocję ok. 17 tys. nośników reklamowych o zróżnicowanej powierzchni reklamowej, obecnych w ponad 650 lokalizacjach, podkreślono w informacji.

"W planach na kolejne lata Screen Network ma dalszy rozwój posiadanej sieci ekranów (m.in. poprzez akwizycję nowych lokalizacji premium w 7 głównych miastach Polski). Dzięki współpracy z działem kreatywnym 4fun Media, spółka może oferować wspólne pakiety reklamowo-sponsoringowe kierowane do tych samych klientów i domów mediowych" - podsumowano w informacji.

Grupa kapitałowa 4Fun Media prowadzi działalność na rynku mediów telewizyjnych i cyfrowych. Do grupy należą kanały muzyczne 4Fun.tv, TV.DISCO i mjuzik.tv oraz spółka Program, która zajmuje się kompleksowym wsparciem sprzedaży i dystrybucji kanałów telewizyjnych na rynku polskim. 4fun Media dysponuje własną, interaktywną platformą telewizyjną, która umożliwia emisję kontentu video w różnych formatach (telewizja, telefonia komórkowa, platformy IPTV, internet, VoD) oraz tworzenie innowacyjnych produktów i rozwiązań technologicznych, przystosowanych do cyfrowych kanałów dystrybucji.

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)