71 spółek w II etapie VII edycji konkursu Złota Strona Emitenta
10.02. Warszawa (PAP) - Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych opublikuje 9 kwietnia wyniki drugiego etapu VII edycji Konkursu "Złota Strona Emitenta", do którego zakwalifikowało się...
10.02.2014 | aktual.: 10.02.2014 19:23
10.02. Warszawa (PAP) - Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych opublikuje 9 kwietnia wyniki drugiego etapu VII edycji Konkursu "Złota Strona Emitenta", do którego zakwalifikowało się 71 spółek - poinformowało SEG w komunikacie.
"Konkurs Złota Strona Emitenta stał się coroczną okazją do przeglądu komunikacji internetowej spółek giełdowych. Ponieważ poziom w tym roku był niezwykle wysoki, do II etapu przeszło aż 71 spółek. Przypomnę, że w tegorocznej edycji w ramach I etapu oceniliśmy 890 stron internetowych pod kątem kilkudziesięciu kryteriów konkursowych z takich obszarów jak: komunikacja z inwestorem, zawartość informacyjna strony oraz użyteczności serwisu" - powiedział cytowany w komunikacie prezes SEG, Mirosław Kachniewski.
W II etapie, trwającym od 11 lutego do 4 kwietnia, wyłonionych zostanie po 3 nominatów w każdej z pięciu kategorii konkursowych.
Jury konkursowe będzie oceniać strony pod kątem takich kryteriów jak: jasność komunikatu, zawartość informacyjna; komunikacja z inwestorem; innowacyjność komunikacji; intuicyjność, ergonomia, zgodność z regułami nawigacji; poprawność zastosowanych technologii; estetyka strony; opinia inwestorów indywidualnych; opinia inwestorów instytucjonalnych; opinia inwestora zagranicznego.
Decyzja jury zostanie ogłoszona 9 kwietnia 2014 roku.
Na kolejnym, III etapie spośród 15 nominowanych przez jury spółek Kapituła konkursu wybierze jednego laureata z każdego segmentu. Ogłoszenie werdyktu Kapituły Konkursu i wręczenie nagród laureatom VII edycji konkursu Złota Strona Emitenta odbędzie się podczas VI Kongresu Relacji Inwestorskich Spółek Giełdowych SEG.
Regulamin konkursu, harmonogram oraz szczegółowe informacje nt. Złotej Strony Emitenta VII są dostępne na stronie internetowej www.zse.seg.org.pl
Polska Agencja Prasowa jest patronem medialnym Konkursu. (PAP)
ana/