Adv.pl kupuje agencję reklamową MAT
11.01. Warszawa (PAP) - Adv.pl, działająca w obszarze komunikacji cyfrowej oraz innowacyjnych technologii obejmie do marca 2011 roku 80 proc. udziałów w agencji reklamowej MAT za...
11.01.2010 | aktual.: 11.01.2010 11:30
11.01. Warszawa (PAP) - Adv.pl, działająca w obszarze komunikacji cyfrowej oraz innowacyjnych technologii obejmie do marca 2011 roku 80 proc. udziałów w agencji reklamowej MAT za 0,6 mln zł - podała spółka w komunikacie prasowym.
Adv.pl, działająca w obszarze komunikacji cyfrowej oraz innowacyjnych technologii obejmie do marca 2011 roku 80 proc. udziałów w agencji reklamowej MAT za 0,6 mln zł - podała spółka w komunikacie prasowym.
"Podpisując umowę inwestycyjną z agencją MAT Sp. z o.o. wykonaliśmy kolejny krok do zrealizowania strategicznych założeń zakładających budowę wartości Grupy ADV. Inwestycja ta znacząco poszerzy kompetencje grupy kapitałowej i pozwoli na oferowanie klientom kompleksowej obsługi marketingowej, łączącej rozwiązania on-line z rozwiązaniami off-line. Przejęcie MAT Sp. z o.o. pozwoli nam pozyskać klientów oczekujących zintegrowanych usług marketingowych, którzy dotychczas byli poza naszym zasięgiem. Istotne były dla nas także dobre wyniki finansowe MAT Sp. z o.o. Zadowalająca kondycja finansowa była jednym z warunków, jakie stawialiśmy potencjalnemu partnerowi biznesowemu".- powiedział cytowany w komunikacie Rafał Dziedzic, prezes Grupy ADV.(PAP)
epo/