Agito chce pozyskać 4 mln zł z oferty prywatnej

15.12.Warszawa (PAP) - Internetowy elektromarket Agito.pl, który
odłożył plany debiutu giełdowego, zdecydował się na pozyskanie
środków z oferty prywatnej. Chce pozyskać 4 mln zł...

15.12.2008 | aktual.: 15.12.2008 12:00

15.12.Warszawa (PAP) - Internetowy elektromarket Agito.pl, który odłożył plany debiutu giełdowego, zdecydował się na pozyskanie środków z oferty prywatnej. Chce pozyskać 4 mln zł - podała spółka w komunikacie prasowym.

"Dotychczasowe rozmowy z potencjalnymi inwestorami świadczą o dużym zainteresowaniu naszą spółką. Środki pozyskane w ramach oferty prywatnej przeznaczymy na zaawansowane systemy informatyczne i logistyczne, działania marketingowe budujące wartość marki Agito oraz rozszerzenie asortymentu. Dzięki temu umocnimy pozycję lidera wśród polskich sklepów internetowych" - powiedział cytowany w komunikacie Tomasz Sypuła, prezes Agito.

Oferującym jest Secus Asset Management. Emisja akcji ma na celu zebranie środków na kwotę 4 mln zł.

Agito poinformowało w listopadzie o odstąpieniu od oferty publicznej planowanej na 2008 rok ze względu na niesprzyjającą koniunkturą na rynku kapitałowym.

"Debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie pozostaje jednak kluczowym elementem długofalowej strategii rozwoju firmy. Po ustabilizowaniu się sytuacji na rynkach finansowych, spółka planuje powrócić do realizacji zadań związanych z przygotowaniami do pierwszej oferty publicznej" - podała spółka w komunikacie.

Spółka poinformowała, że do planów giełdowych wróci w przyszłym roku. Przygotuje wtedy nowy prospekt emisyjny.

Agito.pl to internetowy hipermarket elektroniczny założony w 2002 roku. W ofercie sklepu znajduje się: sprzęt RTV- AGD, komputery i akcesoria, oprogramowanie, telefony GSM, sprzęt fotograficzny. Firma zatrudnia około 70 osób.(PAP)

pel/ gor/

Źródło artykułu:PAP
emisjagiełdaspółka
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)