Agora: Liczba subskrypcji cyfrowych przekroczyła 77 tys. na koniec 2015 r.

Warszawa, 15.01.2016 (ISBnews) - Liczba płatnych subskrypcji cyfrowych "Gazety Wyborczej" wyniosła ponad 77 tys. na koniec grudnia 2015 r., co oznacza wzrost o ponad 22 tys. płatnych subskrypcji w stosunku do końca 2014 r., poinformowała spółka. Agora chce zwiększyć tę bazę do ok. 90 tys. subskrypcji na koniec tego roku.

"Osiągnięcie poziomu ponad 77 tys. płatnych subskrypcji cyfrowych już w 2015 r. - a nie jak pierwotnie planowaliśmy w 2016 r. - dodaje nam odwagi do wyznaczania sobie kolejnych ambitnych celów: na koniec 2016 r. chcielibyśmy zbudować bazę około 90 tys. płatnych prenumerat cyfrowych Gazety Wyborczej" - powiedział członek zarządu Robert Musiał, cytowany w komunikacie.

Spółka podkreśla, że kluczowym czynnikiem w budowaniu sukcesu oferty prenumeraty cyfrowej "Gazety Wyborczej" było jej poszerzenie o pakiety dla klientów instytucjonalnych w czwartym kwartale 2014 r. "Istotny wpływ na ten dobry wynik miało również wdrożenie w czerwcu 2015 r. własnej platformy do sprzedaży treści cyfrowych oraz wykorzystanie nowoczesnych narzędzi z dziedziny Big Data" - czytamy w komunikacie.

W I kw. 2014 r. Agora ogłosiła średnioterminową strategię rozwoju w ramach której założyła m.in. osiągnięcie 75 tys. płatnych subskrypcji do końca 2016 r.

Agora jest m. in. wydawcą "Gazety Wyborczej" - największej polskiej gazety opiniotwórczej oraz czasopism. Do grupy należą także serwisy internetowe, radiostacje, firma reklamy zewnętrznej AMS, operator kin Helios, drukarnie oraz Stopklatka TV. Spółka zajmuje się również koprodukcją i dystrybucją filmową.

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)