Trwa ładowanie...
d3evbn6

Agora oczekuje od Stopklatka TV osiągnięcia rentowności w tym roku

Warszawa, 20.02.2015 (ISBnews) - Agora oczekuje od Stopklatka TV osiągnięcia rentowności w tym roku, poinformował prezes grupy Bartosz Hojka. Ponadto chce zwiększać liczbę kanałów.

Share
d3evbn6

"Stopklatka osiągnęła 1% oglądalności na koniec 2014 po niecałym roku działalności i powyżej 1% na koniec stycznia. Na tak konkurencyjnym rynku uważamy to za sukces. Kolejny cel to rentowność w 2015 roku i jesteśmy na ścieżce do tego. Poziom 1,0-1,5% oglądalności daje możliwość zrealizowania tego celu" - powiedział Hojka podczas konferencji prasowej.

Zaznaczył jednocześnie, że do wzrostu oglądalności konieczne jest zwiększenie wydatków na kontent, ale wzrost tych inwestycji ma być proporcjonalny do przychodów Stopklatki.

"Należy pamiętać, że jest to nowy obszar dla Agory i zbieramy doświadczenie dla nowych projektów w tym segmencie. Na pewno chcemy zwiększać liczbę kanałów i bierzemy pod uwagę udział w staraniach o miejsce na ósmym multipleksie" - zapowiedział prezes Agory.

d3evbn6

Prezes Stopklatki Bogdan Kisielewski wskazywał podczas uruchomienia kanału, że po osiągnięciu 1% oglądalności w ciągu roku, poziom ten ma rosnąć do 2,0-2,5% w kolejnych latach. Wówczas Agora oczekiwała osiągnięcia 2,0% do końca 2016 r.

Kanał Stopklatka TV został uruchomiony w multipleksie pierwszym programu telewizyjnego 15 marca 2014 r. Jest to kanał filmowy, przygotowany przez specjalistów z Telewizji Kino Polska, Agory i portalu Stopklatka.pl.

Oferta programowa kanału filmowego Stopklatka TV opiera się na trzech podstawowych filarach: polska klasyka filmowa, produkcje europejskie i kino światowe.

(ISBnews)

d3evbn6

Podziel się opinią

Share
d3evbn6
d3evbn6