Trwa ładowanie...

Aldi wprowadza "ciche godziny". Bez muzyki, zbędnych dźwięków i ostrych świateł

Dwa razy w tygodniu we wszystkich sklepach Aldi w Polsce będą obowiązywały "ciche godziny". W tym czasie w sklepach ma być przygaszone światło, a przez głośniki nie będą nadawane komunikaty głosowe, nie będzie też muzyki.

Share
Aldi wprowadza "ciche godziny"
Aldi wprowadza "ciche godziny"Źródło: Flickr
d2wzgst

Przyciemnione światła, brak nadawanych komunikatów oraz muzyki, wyłączone telewizory i specjalna uprzywilejowana kasa. Pewnie niejeden klient zmęczony wszechobecnymi bodźcami dźwiękowo-wizualnymi doceni to, że w czasie robienia zakupów może nie słyszeć reklam i muzyki, ale wyciszenie dźwięków i przygaszenie świateł, na które zdecydowała się sieć dyskontów Aldi, ma służyć przede wszystkim osobom ze spektrum autyzmu.

Aldi wprowadza "ciche godziny". Od 1 lutego w określonych dniach i godzinach we wszystkich sklepach sieci zostanie wyłączona muzyka, a osoby w spektrum autyzmu będą mogły skorzystać z oznaczonych kas pierwszeństwa. Start akcji w ALDI wpisuje się w coroczną kampanię społeczną "Polska Na Niebiesko", organizowaną przez Fundację JiM, której finał ma miejsce 2 kwietnia, w Światowy Dzień Świadomości Autyzmu – informuje sieć w komunikacie.

"Ciche godziny" obowiązywać będą we wtorki rano (od 8 do 10) oraz w soboty wieczorem (od 18 do 20).

Polska marka apeluje do klientów. "Prosimy o patriotyzm gospodarczy. Chodzi o miejsca pracy"

Aldi jest kolejną siecią handlową, która się na to decyduje. Wcześniej na "ciche godziny" zdecydował się m.in. Auchan, ale wyłącznie w określonych sklepach. Przewaga Aldi polega na tym, że osoby, dla których maksymalne ograniczenie bodźców ma naprawdę duże znaczenie, nie muszą sprawdzać, czy sklep najbliżej ich domu przyłączył się do akcji. Zasada jest prosta: udział biorą wszystkie placówki w kraju.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d2wzgst

Podziel się opinią

Share
d2wzgst
d2wzgst