Alior Bank pozyskał ok. 60 tys. klientów w T‑Mobile Usługi Finansowe w I kw.
Warszawa, 15.05.2015 (ISBnews) - Alior Bank pozyskał ok. 60 tys. klientów w T-Mobile Usługi Finansowe w I kw. br., ale podtrzymuje cel 280 tys. nowych klientów w tym kanale w całym roku ze względu na zakończony proces budowy sieci dystrybucji i rozpoczynająca się dziś kampanię promocyjną, poinformował agencję ISBnews prezes Wojciech Sobieraj.
15.05.2015 | aktual.: 15.05.2015 12:53
"Gdybym patrzył tylko na wyniki pierwszego kwartału, to nie powinienem być tak optymistycznie nastawiony na cały rok. W I kw. pozyskaliśmy ok. 60 tys. klientów"- powiedział Sobieraj w rozmowie z ISBnews.
Dodał, że podtrzymuje plan pozyskania 280 tys. nowych klientów T-Mobile Usługi Finansowe w całym 2015 roku.
"Nastawiliśmy się na budowę sieci dystrybucji, którą już zakończyliśmy. Jesteśmy już w 180 punktach T-Mobile z własnymi pracownikami i dzisiaj rusza opóźniona kampania, z którą bardzo mocno wracamy do mediów. Mamy wszystko gotowe: sieć, pracowników, dystrybucję. To wszystko skłania mnie do tego, aby uznać, że ten I kwartał nie był reprezentatywny. Jestem bardzo optymistycznie nastawiony na cały rok" - podkreślił Sobieraj.
Od uruchomienia w maju ub. roku Alior Bank pozyskał 202 tys. nowych klientów T-Mobile Usługi Finansowe.
Alior Bank rozpoczął działalność w listopadzie 2008 roku. Bank zadebiutował na warszawskiej giełdzie w grudniu 2012 r. Aktywa razem banku wyniosły 34,89 mld zł na koniec I kw. 2015 r. wobec 26,52 mld na koniec I kw. 2014 r.
Agnieszka Morawiecka
(ISBnews)