Trwa ładowanie...
d2tmjic

Alma Market chce rozwijać się także w modelu franczyzowym

Warszawa, 14.01.2015 (ISBnews) - Sieć delikatesów Alma Market rozpoczyna nowy projekt, który może przyspieszyć rozwój spółki. Zarząd zdecydował o rozszerzeniu działalności o ofertę współpracy franczyzowej w ramach prowadzenia sklepów Alma Smart, poinformowała "Rzeczpospolita".

Share
d2tmjic

"Oferując pakiety franczyzowe wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom rynku i partnerów biznesowych. Biorąc pod uwagę fakt, że Delikatesy Alma od lat dostają najwyższe noty u polskich konsumentów za jakość produktów i obsługi, wygląd sklepów, cieszą się też najwyższym zaufaniem, nasi partnerzy zyskują dostęp do sprawdzonego i zyskownego modelu prowadzenia sklepu" - powiedziała gazecie PR manager Alma Market Aleksandra Budzińska.

Alma zapowiada też dodatkowo wsparcie potencjalnego franczyzobiorcy "na starcie".

Alma Smart prowadzi sieć delikatesów oraz sklep internetowy. Zachęca do współpracy powołując się na 20 lat doświadczenia w branży FMCG, ofertę marek własnych (Krakowski Kredens, Food&Joy) oraz kilka tysięcy unikalnych artykułów sprowadzanych z całego świata, podkreśla "Rz".

d2tmjic

Grupa kapitałowa Alma Market prowadzi działalność w następujących obszarach: sprzedaż detaliczna artykułów żywnościowych, sprzedaż detaliczna odzieży i obuwia, sprzedaż hurtowa granulatów tworzyw sztucznych, folii, oraz pozostałych artykułów chemicznych w tym wyrobów z tworzyw sztucznych i chemikaliów, działalność w branży nieruchomości w zakresie obsługi nieruchomości i ich wynajmu, a także realizacji projektów developerskich.

(ISBnews)

d2tmjic

Podziel się opinią

Share
d2tmjic
d2tmjic