Arkadia będzie działała pod nową marką. Właściciel zachwala: to skok jakościowy

We wrześniu popularne warszawskie centrum handlowe czeka modyfikacja nazwy. Do dotychczasowego słowa "Arkadia" dodana zostanie nowa marka - Westfield. Dla klientów ma to oznaczać znaczące korzyści.

Tak ma wyglądać Arkadia po rebrandingu
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Tomasz Sąsiada

Westfield to marka sieci handlowych znana w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Spółka, która za nią stała, została w ubiegłym roku kupiona przez właściciela Arkadii, czyli Unibail-Rodamco.

To międzynarodowy gigant, wiodący globalny deweloper i operator flagowych lokalizacji handlowych. Po kupieniu Westfield stał się jeszcze większy i postanowił, że zacznie wprowadzać markę Westfield w kolejnych swoich obiektach.

I tak na pierwszy ogień zmiana nazwy czeka 10 centrów handlowych w kilku europejskich krajach, które należą do Unibail-Rodamco-Westfield. Są to sklepy we Francji, Szwecji, Czechach i właśnie w Polsce. Na razie w naszym kraju rebrending dotyczy tylko warszawskiej Arkadii.

Obejrzyj też: Co zmienił zakaz handlu. Ciekawe wyniki analiz

Nowy szyld ma również oznaczać zyskanie nowej, międzynarodowej wartości, zapewniającej spektakularne podniesienie standardu - przekonują właściciele.

– Z uwagi na fakt, iż Westfield jest jedyną globalną marką w branży, wprowadzenie jej zwiększy wartość i pozycję naszych destynacji w całej Europie kontynentalnej. Wsparcie przez globalne kampanie marketingowe sprawi, że centra będą miejscem spektakularnych wydarzeń, przynosząc znaczące korzyści naszym gościom i zapewniając międzynarodową platformę dla sieci chcących wejść na nowe rynki - mówi Christophe Cuvillier, dyrektor generalny Grupy Unibail-Rodamco-Westfield.

– Warszawska Arkadia od początku swego istnienia nieustannie stara się podążać za oczekiwaniami klientów. Od lat zajmuje pozycję lidera na handlowej mapie stolicy i jest miejscem, gdzie klienci mogą poznać i doświadczyć pełnej oferty czołowych międzynarodowych i lokalnych marek – dodaje Grzegorz Grajkowski, dyrektor operacyjny Unibail-Rodamco-Westfield na Polskę.

– Teraz, w wyniku zyskania prestiżowego, globalnego brandu, jeszcze bardziej podkreśli swoją dbałość o unikalną ofertę i bogate, oryginalne usługi, tak aby stale odpowiadać na zmieniające się i rosnące potrzeby klientów – wyjaśnia Grajkowski.

Wydarzenia są znakiem firmowym centrów Westfield w Europie kontynentalnej. Czołowi międzynarodowi artyści, tacy jak Lady Gaga, Rita Ora, Rihanna czy John Legend, występowali już w centrach grupy Westfield w USA i Wielkiej Brytanii - chwalą się właściciele.

W ostatnich latach centra gościły także światowe lub europejskie premiery takich filmów, jak "Dziadek do orzechów i cztery królestwa", "Iron Man 2" czy "The Avengers: Age of Ultron". Aby uczcić wprowadzenie marki Westfield, w każdej lokalizacji w Europie zorganizowane zostaną wyjątkowe wydarzenia, które będą kontynuowane jako cecha szczególna centrów Westfield - zapowiada firma.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Personel sprzątający szpitala stracił dodatki. "Straszą zwolnieniami"
Personel sprzątający szpitala stracił dodatki. "Straszą zwolnieniami"
Skarbówka sprzedaje auta. Do wzięcia popularny Ford za 4 tys. zł
Skarbówka sprzedaje auta. Do wzięcia popularny Ford za 4 tys. zł
Nachodzą domowników i "kontrolują" panele. Urząd wydał komunikat
Nachodzą domowników i "kontrolują" panele. Urząd wydał komunikat
Ile trzeba zarabiać, by być bogatym w Polsce? Oto kwoty
Ile trzeba zarabiać, by być bogatym w Polsce? Oto kwoty
Powiesili kartki we włoskich kawiarniach. Dają klientom 15 minut
Powiesili kartki we włoskich kawiarniach. Dają klientom 15 minut
Okradała sąsiadkę miesiącami. Metodą "na salami" zabrała 19 tys. zł
Okradała sąsiadkę miesiącami. Metodą "na salami" zabrała 19 tys. zł
Wygrał w Eurojackpot ponad 54 mln euro. Oto gdzie kupił los
Wygrał w Eurojackpot ponad 54 mln euro. Oto gdzie kupił los
Kalendarz adwentowy z energetykami od Red Bulla. W sieci zawrzało
Kalendarz adwentowy z energetykami od Red Bulla. W sieci zawrzało
Choinki w marketach za 50 zł. Tak można się naciąć
Choinki w marketach za 50 zł. Tak można się naciąć
Biedronka zmienia godziny otwarcia. Ważny komunikat dla klientów
Biedronka zmienia godziny otwarcia. Ważny komunikat dla klientów
Kurierzy DPD oburzeni. Chodzi o pracę w Wigilię
Kurierzy DPD oburzeni. Chodzi o pracę w Wigilię
Boom na nieruchomości w Hiszpanii. Polacy otarli się o rekord
Boom na nieruchomości w Hiszpanii. Polacy otarli się o rekord