Trwa ładowanie...
d2z9dqr

Arkadia będzie działała pod nową marką. Właściciel zachwala: to skok jakościowy

We wrześniu popularne warszawskie centrum handlowe czeka modyfikacja nazwy. Do dotychczasowego słowa "Arkadia" dodana zostanie nowa marka - Westfield. Dla klientów ma to oznaczać znaczące korzyści.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Tak ma wyglądać Arkadia po rebrandingu
Tak ma wyglądać Arkadia po rebrandingu (Materiały prasowe)
d2z9dqr

Westfield to marka sieci handlowych znana w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Spółka, która za nią stała, została w ubiegłym roku kupiona przez właściciela Arkadii, czyli Unibail-Rodamco.

To międzynarodowy gigant, wiodący globalny deweloper i operator flagowych lokalizacji handlowych. Po kupieniu Westfield stał się jeszcze większy i postanowił, że zacznie wprowadzać markę Westfield w kolejnych swoich obiektach.

I tak na pierwszy ogień zmiana nazwy czeka 10 centrów handlowych w kilku europejskich krajach, które należą do Unibail-Rodamco-Westfield. Są to sklepy we Francji, Szwecji, Czechach i właśnie w Polsce. Na razie w naszym kraju rebrending dotyczy tylko warszawskiej Arkadii.

d2z9dqr

Obejrzyj też: Co zmienił zakaz handlu. Ciekawe wyniki analiz

Nowy szyld ma również oznaczać zyskanie nowej, międzynarodowej wartości, zapewniającej spektakularne podniesienie standardu - przekonują właściciele.

– Z uwagi na fakt, iż Westfield jest jedyną globalną marką w branży, wprowadzenie jej zwiększy wartość i pozycję naszych destynacji w całej Europie kontynentalnej. Wsparcie przez globalne kampanie marketingowe sprawi, że centra będą miejscem spektakularnych wydarzeń, przynosząc znaczące korzyści naszym gościom i zapewniając międzynarodową platformę dla sieci chcących wejść na nowe rynki - mówi Christophe Cuvillier, dyrektor generalny Grupy Unibail-Rodamco-Westfield.

d2z9dqr

Czytaj też: Handel ma poważny problem. Potrzebują ludzi do pracy

– Warszawska Arkadia od początku swego istnienia nieustannie stara się podążać za oczekiwaniami klientów. Od lat zajmuje pozycję lidera na handlowej mapie stolicy i jest miejscem, gdzie klienci mogą poznać i doświadczyć pełnej oferty czołowych międzynarodowych i lokalnych marek – dodaje Grzegorz Grajkowski, dyrektor operacyjny Unibail-Rodamco-Westfield na Polskę.

– Teraz, w wyniku zyskania prestiżowego, globalnego brandu, jeszcze bardziej podkreśli swoją dbałość o unikalną ofertę i bogate, oryginalne usługi, tak aby stale odpowiadać na zmieniające się i rosnące potrzeby klientów – wyjaśnia Grajkowski.

Czytaj też: Zakaz handlu w niedzielę uderza w małe centra handlowe. Wielkie rosną w siłę

Wydarzenia są znakiem firmowym centrów Westfield w Europie kontynentalnej. Czołowi międzynarodowi artyści, tacy jak Lady Gaga, Rita Ora, Rihanna czy John Legend, występowali już w centrach grupy Westfield w USA i Wielkiej Brytanii - chwalą się właściciele.

d2z9dqr

W ostatnich latach centra gościły także światowe lub europejskie premiery takich filmów, jak "Dziadek do orzechów i cztery królestwa", "Iron Man 2" czy "The Avengers: Age of Ultron". Aby uczcić wprowadzenie marki Westfield, w każdej lokalizacji w Europie zorganizowane zostaną wyjątkowe wydarzenia, które będą kontynuowane jako cecha szczególna centrów Westfield - zapowiada firma.

Czytaj też: Zakaz handlu nie pomógł małym sklepom. Kolejne tysiące zamknęły działalność

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d2z9dqr

Podziel się opinią

Share
d2z9dqr
d2z9dqr