Arteria chce mieć sieć sprzedaży bankowych kart kredytowych
Warszawa, 21.07.2014 (ISBnews) - Arteria chce mieć docelowo ok. 20 punktów sprzedaży kar kredytowych różnych banków, poinformował prezes grupy Marcin Marzec. Liczy, że drugie półrocze będzie udane dla grupy.
21.07.2014 09:07
"Dużą nadzieję pokładamy w projekcie dotyczącym sprzedaży kart kredytowych poszczególnych banków. Po spadku stawki interchange rynek ten zyskał nowe perspektywy do wzrostów. Mamy na nim dużo doświadczeń, bo od wielu lat współpracujemy z Bankiem Handlowym. Teraz testujemy projekt, by w jednym punkcie sprzedawać karty kilku banków. Obecnie mamy dwie takie testowe lokalizacje, a do końca roku może ich być 8. Z kolei docelowo chcielibyśmy ich mieć ok. 20" - powiedział Marzec w rozmowie z "Parkietem".
W jego ocenie, drugi kwartał był dla spółki udany, a przychody i zyski poszły w górę o kilka procent, a II półrocze zapowiada się bardzo dobrze i ma być lepsze od pierwszego.
Obecnie grupa ma w Warszawie ponad 300 stanowisk call center i tu rozwija m.in. usługę dzwonienia na rynki wschodnie, w tym do Rosji, czy na Ukrainę. Ponadto rozpoczęła operacyjną działalność nowego call center w Sosnowcu.
"Teraz mamy cztery lokalizacje: w Warszawie, Sosnowcu i dwa call center w Rudzie Śląskiej. Obecnie w Sosnowcu mamy prawie 100 stanowisk, a planujemy mieć ich tam 400. Łącznie w Grupie Arteria ma ich docelowo 1600 w 2015" - przypomniał prezes Arterii.
Arteria to grupa kapitałowa specjalizująca się usługach outsourcingowych. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 131,63 mln zł w 2013 r. wobec 128,59 mln zł rok wcześniej.
(ISBnews)