Trwa ładowanie...
d3bmb26
22-12-2014 15:44

Arteria liczy, że zyska na nowelizacji praw konsumenta

Warszawa, 22.12.2014 (ISBnews) - Arteria postrzega nowelizację praw konsumenta jako szansę dla rozwoju swojego segmentu call center, ponieważ nowe zapisy pogorszą warunki działania mniejszych spółek z branży, poinformował prezes Marcin Marzec.

d3bmb26
d3bmb26

"O wprowadzeniu nowych przepisów wiemy od dawna. Zmiany postrzegamy bardziej jako szansę dla rozwoju naszego segmentu call center, ponieważ część spółek telemarketingowych będzie miała trudności, aby utrzymać dotychczasową rentowność prowadzonych projektów. Wszystkie nasze kontrakty realizujemy już zgodnie z nadchodzącą nowelizacją, dlatego nie ma mowy o spadku przychodów czy rentowności. Ostatnia informacja dotycząca wypowiedzenia umowy przez klienta również nie ma związku z naszym rozwojem w segmencie call center" - powiedział Marzec, cytowany w komunikacie.

"Nasze standardy obsługi klienta pozwalają oczekiwać, iż firmy korzystające z usług call center będą szukały nowych parterów, którzy spełniają wymagania nowych przepisów. Ustawa w żaden sposób nie wpływa też na nasze plany dotyczące dalszej rozbudowy naszych zasobów oraz ekspansji na rynki zagraniczne" - dodał prezes Arterii.

Wcześniej Marzec informował agencję ISBnews, że najbliższych planach Arteria myśli o wejściu na rynek niemiecki z usługami call center.

25 grudnia 2014 roku wejście w życie nowelizacja ustawy o prawach konsumenta. Wprowadzi znaczące zmiany przede wszystkim osobom zawierającym umowy przez telefon.

d3bmb26

Jak wskazuje spółka, sama rozmowa telefoniczna konsultanta z potencjalnym klientem będzie od tej pory jedynie formą kontaktu i sposobem przedstawienia oferty, natomiast zawarcie umowy będzie wymagało potwierdzenia jej treści na trwałym nośniku - np. mailowo lub listem tradycyjnym. Umowa wejdzie w życie dopiero wtedy, gdy konsument podpisze i odeśle dokument.

Arteria to grupa kapitałowa specjalizująca się usługach outsourcingowych. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 131,63 mln zł w 2013 r. wobec 128,59 mln zł rok wcześniej.

(ISBnews)

d3bmb26
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3bmb26