Awaria serwisu Banku BZ WBK
W poniedziałek pojawiły się problemy z bankowością elektroniczną BZ WBK. Klienci nie mieli dostępu, bądź mieli utrudniony dostęp do niektórych funkcji serwisów BZWBK24internet, Moja Firma Plus, BZWBK24mobile, iBiznes24. Strona banku działała powoli. Były problemy z logowaniem do serwisu.
17.03.2014 | aktual.: 17.03.2014 16:58
Tuż przed 15.00 bank poinformował, że usunął awarię. Jednak użytkownicy wciąż skarżyli się na utrudniony dostęp. Po 16.00, gdy sprawdzaliśmy działanie serwisu, nie zauważyliśmy już problemów z zalogowaniem się.
Wcześniej href="http://finanse.wp.pl/isin,PLBZ00000044,notowania-podsumowanie.html">BZ WBKBZ WBK (Zobacz notowania spółki ») poinformowało na Facebooku o awarii.
"Trwają prace nad rozwiązaniem problemu. Będziemy Państwa na bieżąco informować o statusie prac naprawczych oraz ich pomyślnym zakończeniu. Przepraszamy".
Bank przyznaje, że problemy mogły dotyczyć zwłaszcza dostępu do historii transakcji, zapewnia jednak, że środki są bezpieczne.