Awaria w dużym banku. Nie działa aplikacja

Klienci mBanku mają problemy z dostępem do usług maklerskich. Nie działa strona internetowa i aplikacja mobilna.

Awaria w mBanku.
Awaria w mBanku.
Źródło zdjęć: © money.pl | Rafał Parczewski
oprac. WZI

13.01.2021 | aktual.: 03.03.2022 05:34

Od rana klienci mBanku byli pozbawieni dostępu do usług maklerskich.

Tuż po godz. 10 bank poinformował, że część awarii udało się usunąć.

"Można już logować się do aplikacji mobilnej Biura maklerskiego i składać zlecenia" - czytamy w komunikacie. "Niestety nie działają eMakler oraz mInwestor w wersji na komputer. Pracujemy nad przywróceniem wszystkich rozwiązań".

Pół godziny później bank zaktualizował komunikat o informację, że wersja przeglądarkowa usług jest już dostępna.

Źródło artykułu:WP Finanse
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (66)