Azjatycki gigant otwiera pierwszy sklep w Polsce. Oto lokalizacja
MINISO, globalna sieć sklepów, otwiera swój pierwszy punkt w Polsce. Nowy sklep w Złotych Tarasach w Warszawie chce przyciągnąć klientów szeroką gamą zabawek kolekcjonerskich i produktów inspirowanych znanymi franczyzami.
MINISO to sieć znana z obecności w ponad 110 krajach. Teraz wkracza na polski rynek. Pierwszy sklep w Warszawie, zlokalizowany w Złotych Tarasach, będzie miał powierzchnię 70 metrów kwadratowych. Punkt zostanie otwarty 1 sierpnia. To początek ekspansji marki w Polsce, która planuje dalsze otwarcia. Kolejne będzie miało miejsce we wrześniu tego roku.
"Będzie to pierwszy w Polsce sklep detaliczny specjalizujący się w blind boxach i zabawkach kolekcjonerskich" - wskazuje Portal Spożywczy.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Tłumy ruszyły po kebaby Podolskiego. Byliśmy na otwarciu
Z okazji otwarcia, MINISO przygotowało specjalne promocje i wydarzenia, w tym występy DJ-ów i pokazy taneczne. Od 4 sierpnia klienci będą mogli zdobyć kolekcjonerski paszport na pieczątki, co umożliwi im wymianę na prezenty.
Drugie podejście MINISO w Polsce
MiniSo pojawiło się w Polsce po raz pierwszy w 2018 r. Wtedy zapowiadano otwarcie aż 100 sklepów do 2020 r. Skończyło się jednak tylko na czterech lokalizacjach, ponieważ pandemia COVID-19 pokrzyżowała plany i firma wycofała się z kraju.
MiniSo powstało w 2013 r. Założyli je japoński projektant Miyake Jyunya i chiński przedsiębiorca Ye Guofu. Marka szybko zdobyła popularność – w ciągu czterech lat otworzyła ponad 2,6 tys. sklepów na całym świecie. W 2016 r. firma osiągnęła prawie 1,5 mld dolarów przychodu.
Obecnie MiniSo ma 7488 sklepów w 100 krajach. W ostatnim roku otwarto 858 nowych lokalizacji. W samych Chinach działa 4275 sklepów, a za granicą – 3213.