Trwa ładowanie...
deeh6bd

Biedronka i Lidl promują czytelnictwo. W ofercie zarówno bestsellery i ambitna literatura

Biedronka wprowadziła do oferty pięć książek tegorocznego noblisty Kazuo Ishiguro. Każdą z nich będzie można znaleźć w dyskoncie od 27 listopada w cenie 24,99 zł. Lidl jak zwykle nie ustępuje konkurentowi i oferuje klientom "Opowieść podręcznej" Margaret Atwood, na podstawie której powstał popularny serial.
Share
Biedronka angażuje się w ogólnopolskie wydarzenia promujące czytelnictwo, Lidl wprowadził akcję "Zaczytani w Lidlu".
Biedronka angażuje się w ogólnopolskie wydarzenia promujące czytelnictwo, Lidl wprowadził akcję "Zaczytani w Lidlu". Źródło: East News
deeh6bd

Jak podają wiadomości handlowe Biedronka wprowadza do swojej oferty ambitną literaturę.

Pod koniec listopada w dyskoncie kupimy na przykład „Okruchy dnia", „Nie opuszczaj mnie", czy „Pejzaż w kolorze sepii" - czyli książki tegorocznego noblisty Kazuo Ishiguro. Powieści w promocyjnych cenach pojawiają się w Biedronce już od ośmiu lat, jednak zazwyczaj były to typowe "czytadła". Dopiero w 2014 r. do oferty wprowadzono książki nagradzane nagrodą Nike. Dyskont jest też obecnie organizatorem akcji „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”, której celem jest propagowanie czytelnictwa wśród najmłodszych.

* Walki w dyskontach. Oto ulubiony sport Polaków*

Lidl nie pozostał obojętny na akcję promocyjną Biedronki. Na stronie z ofertą kampanii "Zaczytani w Lidlu" znajdujemy takie hity, jak "Opowieśc podręcznej", ambitną beletrystykę, literaturę faktu, a nawet tomiki poezji. W dyskoncie można kupić przykładowo książkę Jana Twardowskiego "Nie przyszedłem pana nawracać" czy "Wiersze wybrane" Szymborskiej.

Inne dyskonty nie pozostają w tyle. Bogatą ofertę tytułów ma Carrefour i Auchan. Nawet w Tesco czasem pojawiają się książkowe perełki w dobrych cenach.

deeh6bd

Podziel się opinią

Share
deeh6bd
deeh6bd