Biedronka i Lidl promują czytelnictwo. W ofercie zarówno bestsellery i ambitna literatura
Biedronka wprowadziła do oferty pięć książek tegorocznego noblisty Kazuo Ishiguro. Każdą z nich będzie można znaleźć w dyskoncie od 27 listopada w cenie 24,99 zł. Lidl jak zwykle nie ustępuje konkurentowi i oferuje klientom "Opowieść podręcznej" Margaret Atwood, na podstawie której powstał popularny serial.
15.11.2017 22:57
Jak podają wiadomości handlowe Biedronka wprowadza do swojej oferty ambitną literaturę.
Pod koniec listopada w dyskoncie kupimy na przykład „Okruchy dnia", „Nie opuszczaj mnie", czy „Pejzaż w kolorze sepii" - czyli książki tegorocznego noblisty Kazuo Ishiguro. Powieści w promocyjnych cenach pojawiają się w Biedronce już od ośmiu lat, jednak zazwyczaj były to typowe "czytadła". Dopiero w 2014 r. do oferty wprowadzono książki nagradzane nagrodą Nike. Dyskont jest też obecnie organizatorem akcji „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”, której celem jest propagowanie czytelnictwa wśród najmłodszych.
Lidl nie pozostał obojętny na akcję promocyjną Biedronki. Na stronie z ofertą kampanii "Zaczytani w Lidlu" znajdujemy takie hity, jak "Opowieśc podręcznej", ambitną beletrystykę, literaturę faktu, a nawet tomiki poezji. W dyskoncie można kupić przykładowo książkę Jana Twardowskiego "Nie przyszedłem pana nawracać" czy "Wiersze wybrane" Szymborskiej.
Inne dyskonty nie pozostają w tyle. Bogatą ofertę tytułów ma Carrefour i Auchan. Nawet w Tesco czasem pojawiają się książkowe perełki w dobrych cenach.