Biedronka jak restauracja. Takiej oferty jeszcze nie było
Biedronka testuje nową markę Go Chef, oferując dania gotowe online. To odpowiedź na rosnącą popularność zakupów internetowych i konkurencję ze strony Żabki. Nowa oferta ma przyciągnąć klientów szukających wygodnych rozwiązań kulinarnych.
Biedronka wprowadza na rynek nową markę Go Chef, oferującą dania gotowe. Jak informuje portal wiadomoscihandlowe.pl, produkty te są dostępne wyłącznie online i prezentowane w sposób przypominający dania restauracyjne.
"Produkty Go Chef są już dostępne w sprzedaży. Znaleźć je można w asortymencie... Biedronki Express na Glovo (usługa Biek), przynajmniej w kilku dzielnicach Warszawy" - piszą WH.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Dzieci oszalały na punkcie tego napoju. O co chodzi z Wojankiem?
Marka Go Chef Fast&Fresh została po raz pierwszy wspomniana w grudniu 2024 r., kiedy to rozpoczęto rejestrację znaku towarowego. Wprowadzenie Go Chef to nie tylko odpowiedź na konkurencję, ale także na zmieniające się nawyki zakupowe konsumentów, którzy coraz częściej sięgają po gotowe dania ze sklepów.
Eksperymenty Biedronki
Największy dyskont w Polsce w ostatnim czasie zaskoczył klientów jeszcze w inny sposób. Sieć udostępnia przedsiębiorcom powierzchnie na wynajem. W obrębie placówki handlowej będzie mógł znaleźć się np. punkt gastronomiczny albo kiosk.
Oferta powierzchni na wynajem obejmuje zarówno niewielkie placówki o metrażu kilkudziesięciu metrów kwadratowych, jak i większe formaty, przekraczające 800 mkw.