Biedronka zmieni się nie do poznania
Za kilka lat dyskontami pozostaną tylko Netto i Lidl. Biedronka stanie się siecią, w której obok siebie będą istniały zarówno standardowe dyskonty, supermarkety i małe sklepiki osiedlowe - powiedział dla portalspozywczy.pl Piotr Grauer, ekspert KPMG.
13.03.2013 | aktual.: 13.03.2013 17:35
Jego zdaniem portugalska sieć coraz bardziej skłania się w kierunku bycia supermarketem. - Można sobie zatem wyobrazić, że Biedronka za trzy lata będzie zupełnie innym organizmem niż dzisiaj - twierdzi i dodaj, że stanowić będzie miks standardowych dyskontów, supermarketów i małych sklepików z logo Biedronki.
- Rynek dla takich właśnie sieci, które potrafią się dostosowywać do potrzeb polskiego rynku, jest dużo szerszy niż definicja dyskontu. I myślę, że tu raczej Biedronka stworzy sama dla siebie model sieci mieszany, a rolę prawdziwych dyskontów będą pełnić Netto i Lidl - dodaje.