WAŻNE
TERAZ

NATO musi zmienić taktykę? Kontradmirał US Navy mówi, jak to zrobić

Bilet i gazetę kupisz w nowoczesnej bryle Ruchu

Znane z miejskiego krajobrazu kioski "Ruchu" zmienią się nie do poznania. Wkrótce stare obiekty systematycznie zastępowane będą nowymi bryłami. Nowością będzie nie tylko otwarta ekspozycja, częściowa samoobsługa, ale i nowe logo sieci. Za zmianami stoją setki milionów złotych.

Obraz
Źródło zdjęć: © Alina Zienowicz, Wikipedia, lic. CC

Znane z miejskiego krajobrazu kioski "Ruchu" zmienią się nie do poznania. Wkrótce stare obiekty systematycznie zastępowane będą nowymi bryłami. Nowością ma być nie tylko otwarta ekspozycja, częściowa samoobsługa, ale i nowe logo sieci. Za zmianami stoją setki milionów złotych.

Jak dowiedziała się Wirtualna Polska, w nowych kioskach Ruchu, oprócz zmienionej formy sprzedaży, pojawią się ekspresy do parzenia kawy, a także możliwość realizacji niektórych usług płatniczych i kurierskich.

- Zapewnienie atrakcyjnej i uporządkowanej ekspozycji prasy i produktów sprzedawanych w kiosku przyczyni się do wzrostu biznesu dla nas i naszych partnerów. Naszym celem jest bycie liderem małego formatu w Polsce - mówi Wojciech Heydel, prezes zarządu RUCH SA.

Dotychczasowe zielono-żółte lub biało-żółte kioski Ruchu będą etapami wymieniane na nowe. Ich kolorystyka ma być neutralna dla klientów, dzięki czemu większą uwagę zwracać będą na eksponowane produkty. Zmienia się również logo, które z pisanego żółtymi drukowanymi literami na zielonym tle zmieni się na jaskrawe z niebieską kropką. Celem tej zmiany jest wzmocnienie rozpoznawalności kiosków należących do sieci Ruch.

Obraz
© Tak wyglądać będzie nowe logo sieci Ruch SA

- Rozpoczynamy zakrojony na terenie całej Polski proces wymiany kiosków na nowoczesne punkty sprzedaży. Docelowo planujemy wydać 160 mln złotych na inwestycji w sektor detaliczny. Spółka wprowadza również zintegrowany system informatyczny monitorujący sprzedaż, który pozwoli na lepsze zarządzanie produktami i cenami. Koszt jego zakupu i wdrożenie wyniesie 55 mln złotych do końca 2011 roku - wylicza Anna Walczowska, członek zarządu ds. marketingu i sprzedaży detalicznej RUCH SA.

Ruch działa na rynku od 1918 roku. Jego udział w rynku kolportażu prasy sięga prawie 40 proc. Spółka dostarcza prasę do 26 tys. punktów, dodatkowo obsługuje 6 tys. własnych kiosków.

Wybrane dla Ciebie

Brytyjczycy kupili polski browar, ale piwa nie chcą. Oto co produkują
Brytyjczycy kupili polski browar, ale piwa nie chcą. Oto co produkują
Wzbudzili kontrowersje. Teraz zamykają lokale. "Zbyt odważny"
Wzbudzili kontrowersje. Teraz zamykają lokale. "Zbyt odważny"
Zostawili go z problemem na 36 tys. zł. Poszkodowanych może być więcej
Zostawili go z problemem na 36 tys. zł. Poszkodowanych może być więcej
Nowy system na parkingach Biedronki. Sieć wyjaśnia, na czym polega
Nowy system na parkingach Biedronki. Sieć wyjaśnia, na czym polega
Zbliża się masowa wycinka. Coraz bliżej kontrowersyjnej inwestycji
Zbliża się masowa wycinka. Coraz bliżej kontrowersyjnej inwestycji
Sensacja wśród turystów. W Tatrach mają nosić swoje odchody w workach
Sensacja wśród turystów. W Tatrach mają nosić swoje odchody w workach
Czeczeni mieli zastraszać kupców. Prokuratura chciała umorzenia sprawy
Czeczeni mieli zastraszać kupców. Prokuratura chciała umorzenia sprawy
Polacy kochają jej smak. Ulubiona ryba może zniknąć ze sklepów
Polacy kochają jej smak. Ulubiona ryba może zniknąć ze sklepów
Sprawdzili kilkanaście piekarników. Oto wyniki kontroli
Sprawdzili kilkanaście piekarników. Oto wyniki kontroli
Praca dla Polaków w Niemczech. Oto ile płacą za robotę przy bydle
Praca dla Polaków w Niemczech. Oto ile płacą za robotę przy bydle
Klienci rzucili się po nową kolekcję. Tłumy w Ikei. Sieć zabiera głos
Klienci rzucili się po nową kolekcję. Tłumy w Ikei. Sieć zabiera głos
Praca w Krakowie. Płacą nawet 20 tys.zł kierowcy
Praca w Krakowie. Płacą nawet 20 tys.zł kierowcy