Bilet i gazetę kupisz w nowoczesnej bryle Ruchu

Znane z miejskiego krajobrazu kioski "Ruchu" zmienią się nie do poznania. Wkrótce stare obiekty systematycznie zastępowane będą nowymi bryłami. Nowością będzie nie tylko otwarta ekspozycja, częściowa samoobsługa, ale i nowe logo sieci. Za zmianami stoją setki milionów złotych.

Obraz
Źródło zdjęć: © Alina Zienowicz, Wikipedia, lic. CC

Znane z miejskiego krajobrazu kioski "Ruchu" zmienią się nie do poznania. Wkrótce stare obiekty systematycznie zastępowane będą nowymi bryłami. Nowością ma być nie tylko otwarta ekspozycja, częściowa samoobsługa, ale i nowe logo sieci. Za zmianami stoją setki milionów złotych.

Jak dowiedziała się Wirtualna Polska, w nowych kioskach Ruchu, oprócz zmienionej formy sprzedaży, pojawią się ekspresy do parzenia kawy, a także możliwość realizacji niektórych usług płatniczych i kurierskich.

- Zapewnienie atrakcyjnej i uporządkowanej ekspozycji prasy i produktów sprzedawanych w kiosku przyczyni się do wzrostu biznesu dla nas i naszych partnerów. Naszym celem jest bycie liderem małego formatu w Polsce - mówi Wojciech Heydel, prezes zarządu RUCH SA.

Dotychczasowe zielono-żółte lub biało-żółte kioski Ruchu będą etapami wymieniane na nowe. Ich kolorystyka ma być neutralna dla klientów, dzięki czemu większą uwagę zwracać będą na eksponowane produkty. Zmienia się również logo, które z pisanego żółtymi drukowanymi literami na zielonym tle zmieni się na jaskrawe z niebieską kropką. Celem tej zmiany jest wzmocnienie rozpoznawalności kiosków należących do sieci Ruch.

Obraz
© Tak wyglądać będzie nowe logo sieci Ruch SA

- Rozpoczynamy zakrojony na terenie całej Polski proces wymiany kiosków na nowoczesne punkty sprzedaży. Docelowo planujemy wydać 160 mln złotych na inwestycji w sektor detaliczny. Spółka wprowadza również zintegrowany system informatyczny monitorujący sprzedaż, który pozwoli na lepsze zarządzanie produktami i cenami. Koszt jego zakupu i wdrożenie wyniesie 55 mln złotych do końca 2011 roku - wylicza Anna Walczowska, członek zarządu ds. marketingu i sprzedaży detalicznej RUCH SA.

Ruch działa na rynku od 1918 roku. Jego udział w rynku kolportażu prasy sięga prawie 40 proc. Spółka dostarcza prasę do 26 tys. punktów, dodatkowo obsługuje 6 tys. własnych kiosków.

Wybrane dla Ciebie

Polskie lotnisko zamknięte na 3 miesiące? Szykuje się na "plan B"
Polskie lotnisko zamknięte na 3 miesiące? Szykuje się na "plan B"
Masowe zwolnienia w Łodzi. "Firma odwróciła się plecami"
Masowe zwolnienia w Łodzi. "Firma odwróciła się plecami"
Rosyjskie drony w Polsce. Terytorialsi w gotowości. Co z pracą?
Rosyjskie drony w Polsce. Terytorialsi w gotowości. Co z pracą?
Media w Rosji o dronach w Polsce. Skandaliczne zdania o Rzeszowie
Media w Rosji o dronach w Polsce. Skandaliczne zdania o Rzeszowie
Rosyjskie drony spadły w Polsce. Lokalni przedsiębiorcy komentują
Rosyjskie drony spadły w Polsce. Lokalni przedsiębiorcy komentują
Nie pojechali na wakacje. Domagają się 29 tys. zł odszkodowania
Nie pojechali na wakacje. Domagają się 29 tys. zł odszkodowania
Zamknięcie granicy z Białorusią. Ci przedsiębiorcy mają z tym problem
Zamknięcie granicy z Białorusią. Ci przedsiębiorcy mają z tym problem
Setki milionów długów. Ogromny problem sezonowej gastronomii
Setki milionów długów. Ogromny problem sezonowej gastronomii
Senior wciąż nie daje znaku. Rodzina oskarża dom pomocy
Senior wciąż nie daje znaku. Rodzina oskarża dom pomocy
Przymrozki zdemolowały polskie sady. "Tanio nie będzie"
Przymrozki zdemolowały polskie sady. "Tanio nie będzie"
Takie ryby jechały do nas z Rosji. Natychmiastowa reakcja służb
Takie ryby jechały do nas z Rosji. Natychmiastowa reakcja służb
Padła "szóstka" w Lotto. Zwycięzca zdobył najwyższą wygraną w tym roku
Padła "szóstka" w Lotto. Zwycięzca zdobył najwyższą wygraną w tym roku