Bilet i gazetę kupisz w nowoczesnej bryle Ruchu

Znane z miejskiego krajobrazu kioski "Ruchu" zmienią się nie do poznania. Wkrótce stare obiekty systematycznie zastępowane będą nowymi bryłami. Nowością będzie nie tylko otwarta ekspozycja, częściowa samoobsługa, ale i nowe logo sieci. Za zmianami stoją setki milionów złotych.

Obraz
Źródło zdjęć: © Alina Zienowicz, Wikipedia, lic. CC

Znane z miejskiego krajobrazu kioski "Ruchu" zmienią się nie do poznania. Wkrótce stare obiekty systematycznie zastępowane będą nowymi bryłami. Nowością ma być nie tylko otwarta ekspozycja, częściowa samoobsługa, ale i nowe logo sieci. Za zmianami stoją setki milionów złotych.

Jak dowiedziała się Wirtualna Polska, w nowych kioskach Ruchu, oprócz zmienionej formy sprzedaży, pojawią się ekspresy do parzenia kawy, a także możliwość realizacji niektórych usług płatniczych i kurierskich.

- Zapewnienie atrakcyjnej i uporządkowanej ekspozycji prasy i produktów sprzedawanych w kiosku przyczyni się do wzrostu biznesu dla nas i naszych partnerów. Naszym celem jest bycie liderem małego formatu w Polsce - mówi Wojciech Heydel, prezes zarządu RUCH SA.

Dotychczasowe zielono-żółte lub biało-żółte kioski Ruchu będą etapami wymieniane na nowe. Ich kolorystyka ma być neutralna dla klientów, dzięki czemu większą uwagę zwracać będą na eksponowane produkty. Zmienia się również logo, które z pisanego żółtymi drukowanymi literami na zielonym tle zmieni się na jaskrawe z niebieską kropką. Celem tej zmiany jest wzmocnienie rozpoznawalności kiosków należących do sieci Ruch.

Obraz
© Tak wyglądać będzie nowe logo sieci Ruch SA

- Rozpoczynamy zakrojony na terenie całej Polski proces wymiany kiosków na nowoczesne punkty sprzedaży. Docelowo planujemy wydać 160 mln złotych na inwestycji w sektor detaliczny. Spółka wprowadza również zintegrowany system informatyczny monitorujący sprzedaż, który pozwoli na lepsze zarządzanie produktami i cenami. Koszt jego zakupu i wdrożenie wyniesie 55 mln złotych do końca 2011 roku - wylicza Anna Walczowska, członek zarządu ds. marketingu i sprzedaży detalicznej RUCH SA.

Ruch działa na rynku od 1918 roku. Jego udział w rynku kolportażu prasy sięga prawie 40 proc. Spółka dostarcza prasę do 26 tys. punktów, dodatkowo obsługuje 6 tys. własnych kiosków.

Wybrane dla Ciebie
Wygrał w Eurojackpot ponad 54 mln euro. Oto gdzie kupił los
Wygrał w Eurojackpot ponad 54 mln euro. Oto gdzie kupił los
Kalendarz adwentowy z energetykami od Red Bulla. W sieci zawrzało
Kalendarz adwentowy z energetykami od Red Bulla. W sieci zawrzało
Choinki w marketach za 50 zł. Tak można się naciąć
Choinki w marketach za 50 zł. Tak można się naciąć
Biedronka zmienia godziny otwarcia. Ważny komunikat dla klientów
Biedronka zmienia godziny otwarcia. Ważny komunikat dla klientów
Kurierzy DPD oburzeni. Chodzi o pracę w Wigilię
Kurierzy DPD oburzeni. Chodzi o pracę w Wigilię
Boom na nieruchomości w Hiszpanii. Polacy otarli się o rekord
Boom na nieruchomości w Hiszpanii. Polacy otarli się o rekord
Podwyżka o 900 proc. O takie kwoty wzrosną ceny napojów od 1 stycznia
Podwyżka o 900 proc. O takie kwoty wzrosną ceny napojów od 1 stycznia
Kupiłeś rower po okazyjnej cenie? Możesz mieć kłopot
Kupiłeś rower po okazyjnej cenie? Możesz mieć kłopot
Kupowali leki i sprzedawali drożej za granicą. Jest akt oskarżenia
Kupowali leki i sprzedawali drożej za granicą. Jest akt oskarżenia
Studniówka 2026. Zawrotne koszty imprezy. Tyle kosztuje "talerzyk"
Studniówka 2026. Zawrotne koszty imprezy. Tyle kosztuje "talerzyk"
Wysłała ptaka pocztą. Nie przeżył. Prokuratura chce kary dla 49-latki
Wysłała ptaka pocztą. Nie przeżył. Prokuratura chce kary dla 49-latki
Wcześniejsza emerytura dla tej grupy? "Pominięto nas"
Wcześniejsza emerytura dla tej grupy? "Pominięto nas"