Biuściasty interes

a

Obraz

/ 20Biust nie kończy się na "D"

Obraz
© WP | Jan Kaliński / WP

70H, 65HH, 60J. Tak, to rozmiary staników. I to wcale nie największych. Taką bieliznę można znaleźć tylko w kilku sklepach w Warszawie. Dlatego jest to niezły biznes. Biznes z misją.

/ 20Tak wygląda dobrze dobrany stanik

Obraz
© Curvy Kate

Marki takie jak Freya, Panache czy widoczne na zdjęciu Curvy Cate, na dobre zagościły na biustach Polek.

/ 20Od "D" do "K"

Obraz

Do niedawna 90 proc. kobiet nosiło źle dobrany staniki. Ostatnie dwa lata sporo zmieniły w podejściu Polek do nietypowych rozmiarów bielizny. Miseczka "K" powoli przestaje być czymś dziwnym.

/ 20"Piersiówka"

Obraz
© WP | Jan Kaliński / WP

"Piersiówka" czyli krótka instrukcja jak dobrać i jak powinien wyglądać dobrze dobrany stanik.

/ 20Za zasłoną

Obraz
© WP | Jan Kaliński / WP

Brafitterki wchodzą w sferę intymną swoich klientek, które często nie są zadowolone ze swojego ciała.

/ 20Godzina na wybranie

Obraz
© WP | Jan Kaliński / WP

_ Najważniejszy jest kontakt z klientem. Atmosfera, jaką stwarzam w sklepie. Wygląd, zapach, miła obsługa - chcę, by moim klientkom na samo hasło "Abrakadabra" przychodziły do głowy miłe skojarzenia. W moim sklepie kobiety mają czuć się dobrze _ - podkreśla pani Anna.

/ 20Peachfield - Bruna 9 i Żeromskiego 55/67

Obraz
© WP | Jan Kaliński / WP

Peachfield swój sklep internetowy otworzył prawie dwa lata temu. Teraz pani Maria Jachowiak - właścicielka, ma dwa sklepy stacjonarne na Bielanach i Mokotowie.

/ 20Abrakadabra - Koszykowa 67

Obraz
© WP | Jan Kaliński / WP

_ W Abrakadabra zaczarujemy twój biust. _ Tak przynajmniej twierdzi pani Anna Pamuła - właścicielka sklepu.

/ 20Najważniejszy jest kontakt z klientem

Obraz
© WP | Jan Kaliński / WP

_ Najważniejszy jest kontakt z klientem. Atmosfera, jaką stwarzam w sklepie. Wygląd, zapach, miła obsługa - chcę, by moim klientkom na samo hasło "Abrakadabra" przychodziły do głowy miłe skojarzenia. W moim sklepie kobiety mają czuć się dobrze _ - podkreśla pani Anna Pamuła.

10 / 20Lady's Place - Mehoffera 26 paw.18 i antresola stacji metra Centrum

Obraz
© WP | Jan Kaliński / WP

Pani Aleksandra Korycka swój pierwszy sklep na warszawskim Tarchominie uruchomiła w listopadzie 2008 r. Teraz pomaga klientkom w drugiej placówce na atresolii stacji metra Centrum.

11 / 20Duży wybór

Obraz

Na sam towar pootrzebny do otwarcia sklepu trzeba wydać przynajmniej 100 tys. zł.

12 / 20Staników nie zabraknie

Obraz
© WP | Jan Kaliński / WP

Oprócz wysokich kosztów początkowych trzeba doliczyć miesięczne zakupy towaru za przynajmniej 30 tys. zł.

13 / 20Pełen wybór

Obraz
© WP | Jan Kaliński / WP

Nawet jeśli wybranego modelu nie ma akurat w dobrym rozmiarze, brafitterki sprowadzą go na specjalne zamówienie.

14 / 20Trafić w gust

Obraz
© WP | Jan Kaliński / WP

_ By trafić w gust klientek, śledzę rynek, czytam, które modele im się podobają, jakie są ich opinie o firmach _- mówi Maria Jachowicz ze sklepu Peachfield.

15 / 20Brafitterka dobrze dobierze stanik

Obraz
© WP | Jan Kaliński / WP

Oprócz właścicielek w sklepach pracują brafitterki, niestety jest to niezbyt popularny fach wśród Polek.

16 / 20Świadome klientki

Obraz
© WP | Jan Kaliński / WP

_ Do sklepów sieciowych w galeriach handlowych przychodzą przypadkowe klientki. Do nas bardzo często przychodzą te, które wiedzą, że w przymierzalni mogą spędzić nawet godzinę _- mówi Maria Jachowicz.

17 / 20"Coś jest nie tak z moim 80E"

Obraz
© WP | Jan Kaliński / WP

Zanim powstała probiuściasta społeczność, wiele kobiet czuło, że ich staniki nie są odpowiednie. Wiele nie było zadowolonych z tego, jak wygląda ich biust i myślało: "coś jest nie tak z moim 80E".

18 / 20Marketing szeptany

Obraz
© WP | Jan Kaliński / WP

Najważniejszą formą promocji jest marketing szeptany. Klientki dowiadują się o nowych sklepach z forów internetowych czy stron promujących prawidłowo dobraną bieliznę.

19 / 20Jedną, drugą, trzecią...

Obraz
© WP | Jan Kaliński / WP

_ Klientka, gdy wejdzie do sklepu, jest zszokowana, że tyle lat męczyła się ze źle dobranym stanikiem. Następnym razem przyprowadza koleżankę. Jedną, drugą, trzecią - one przyprowadzają swoje. Tak to działa _- tłumaczy pani Anna Pamuła.

20 / 20Jest potencjał

Obraz
© WP | Jan Kaliński / WP

Choć coraz więcej kobiet już wie, że istnieją staniki w rozmiarze 65J, to wciąż do uświadomienia zostaje 80 proc. kobiet. To całkiem duży potencjał dla stanikowego biznesu.

Wybrane dla Ciebie

Dino rośnie jak na drożdżach. Zbliża się do 3 tys. sklepów
Dino rośnie jak na drożdżach. Zbliża się do 3 tys. sklepów
Setki osób boją się utraty pracy na kolei. Będą protestować
Setki osób boją się utraty pracy na kolei. Będą protestować
Kolejny znany producent omija system kaucyjny. Przestawił się na kartony
Kolejny znany producent omija system kaucyjny. Przestawił się na kartony
Szukają Polaków do pracy. Płacą równowartość 3 tys. zł tygodniowo
Szukają Polaków do pracy. Płacą równowartość 3 tys. zł tygodniowo
Mamy dwóch nowych lottomilionerów. Rozbili ogromną kumulację
Mamy dwóch nowych lottomilionerów. Rozbili ogromną kumulację
Nowy hit wśród Niemców. Po ten produkt jeżdżą do Polski
Nowy hit wśród Niemców. Po ten produkt jeżdżą do Polski
Miliony na odszkodowania za wypadki na polach. Oto nowe dane
Miliony na odszkodowania za wypadki na polach. Oto nowe dane
Polacy szturmują urzędy. 500 zł kary dziennie za spóźniony wniosek
Polacy szturmują urzędy. 500 zł kary dziennie za spóźniony wniosek
Chcą postawić krematorium obok domów. Mieszkańcy Małopolski protestują
Chcą postawić krematorium obok domów. Mieszkańcy Małopolski protestują
Zmiany w wypłatach emerytur w październiku. Pieniądze będą wcześniej
Zmiany w wypłatach emerytur w październiku. Pieniądze będą wcześniej
Polska marka odzieżowa na sprzedaż. Cena drastycznie spadła
Polska marka odzieżowa na sprzedaż. Cena drastycznie spadła
Tony żywności z Azji z zakazem wjazdu do Polski. Oto co wykryli
Tony żywności z Azji z zakazem wjazdu do Polski. Oto co wykryli