Trwa ładowanie...
reklama
24-04-2009 13:38

Bruce Willis wpadnie do Polski na jednego?

Grupa Belvedere nawiązała właśnie współpracę z Bruce'em Willisem, gwiazdorem kina akcji. Aktor będzie reklamował wódkę Sobieski, biorąc udział w akcjach promocyjnych w Chinach i wybranych krajach Europy - także w Polsce.

Bruce Willis wpadnie do Polski na jednego?Źródło: AFP
d91z2jo
d91z2jo

Popularny aktor ma podpisane kontrakty między innymi z producentem niemieckiego piwa Veltins, brytyjskim ubezpieczycielem Norwich Union i japońskim koncernem paliwowym Eneos. Każdy kontrakt jest wart przynajmniej kilka milionów dolarów. Za udział w promocji Sobieskiego Willis ma zainkasować ponoć 16 mln dolarów.

_ Osobiście starannie dobieram produkty, z którymi mam być kojarzony _ - mówi Bruce Willis o udziale w kampanii reklamowej Grupy Belvedere. _ Wódka Sobieski zrobiła na mnie bardzo pozytywne wrażenie ze względu na wysoką jakość, autentyczność i atrakcyjną cenę _ - dodaje.

Skąd gwiazda czterech części "Szklanej pułapki" zna wódkę Sobieski? Między innymi z kampanii "Truth in Vodka" ("Prawda o wódce") realizowanej przez Belvedere za oceanem. Firma zachęca w niej klientów, by skoncentrowali się na tym, co znajduje się w butelce zamiast na tanich chwytach reklamowych czy efektownym opakowaniu.
_ To bezpośrednie hasło obala mity związane z wódkami o zawyżonych cenach i skutecznie trafia do klientów, którzy cenią sobie szczere podejście firmy, będące swego rodzaju powrotem do korzeni. Nowa kampania reklamowa z udziałem Willisa będzie w nieszablonowy sposób wprowadzać te reguły w życie _ - przekonuje producent.

_ Jesteśmy niezmiernie zadowoleni z nawiązania współpracy _ - mówi Krzysztof Tryliński, dyrektor generalny Grupy Belvedere. _ Kiedy zastanawialiśmy się, kto byłby najodpowiedniejszym ambasadorem wódki Sobieski, od razu pomyśleliśmy o Brusie Willisie. Podobnie jak wódka Sobieski odniósł on wyjątkowy sukces, zachowując przy tym oryginalność i miłe usposobienie oraz niebanalną, prawdziwą osobowość. _

Właściciel marki Sobieski, zakłada, że w ciągu trzech lat reklamowany przez aktora produkt wejdzie do pierwszej trójki najpopularniejszych wódek o zasięgu globalnym.

d91z2jo
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d91z2jo