Burda International przejmuje tytuły G+J Polska
Potwierdziły się wczorajsze informacje. Buda International przejmuje biznes wydawniczy G+J. Oznacza to, że będzie miała w swoim portfolio ponad 30 czasopism, 20 witryn internetowych oraz wydawnictwo książkowe.
17.04.2013 | aktual.: 17.04.2013 14:36
Teraz Burda będzie wydawać m.in.: "Glamour", "National Geographic" i "Gala".
Spółkami nadal zarządzać będą Magdalena Malicka (wcześniej G+J Polska) i Justyna Namięta (Burda Media Polska) - podał Presserwis.
Cytowany w komunikacie prasowym Fabrizio D’Angelo, CEO Burda International mówi: "Ta transakcja jasno określa strategię wydawnictwa Hubert Burda Media. Wierzymy w biznes wydawniczy i inwestujemy w magazyny, dlatego zamierzamy dalej rozwijać istniejące portfolio czasopism. Stwarza to także najlepsze warunki dla kolejnych inwestycji w dziedzinie mediów elektronicznych. Dzięki temu będziemy w stanie optymalnie wykorzystać szanse biznesowe, jakie daje przedsiębiorcom rozwijająca się polska gospodarka".
Przejęcie G+J Polska wymaga jeszcze zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Burda Media Polska Sp. z o.o. wydaje 21 magazynów: "Elle", "Elle Decoration", "Samo Zdrowie", "Burda", "Dobre Rady", "Sól i Pieprz", "Przyślij Przepis!", "Przyślij Przepis! Krzyżówki", "Przyślij Przepis! Wydanie Specjalne", "Mój Piękny Ogród", "Chip", "CRN", "InStyle", "Przepis na Ogród", "Polska Gotuje", "Sielskie Życie", "Biografie", "Dobre Rady Szyfrówki", "Dobre Rady Panoramy", "Dobre Rady Sudoku" oraz "Przyślij Przepis 200 Panoram". W Polsce działa od 1989 roku.