Trwa ładowanie...
burda

Burda International przejmuje tytuły G+J Polska

Potwierdziły się wczorajsze informacje. Buda International przejmuje biznes wydawniczy G+J. Oznacza to, że będzie miała w swoim portfolio ponad 30 czasopism, 20 witryn internetowych oraz wydawnictwo książkowe.

Share
Burda International przejmuje tytuły G+J Polska
Źródło: zdjęcie producenta
d27xmj9

Teraz Burda będzie wydawać m.in.: "Glamour", "National Geographic" i "Gala".

Spółkami nadal zarządzać będą Magdalena Malicka (wcześniej G+J Polska) i Justyna Namięta (Burda Media Polska) - podał Presserwis.

Cytowany w komunikacie prasowym Fabrizio D’Angelo, CEO Burda International mówi: "Ta transakcja jasno określa strategię wydawnictwa Hubert Burda Media. Wierzymy w biznes wydawniczy i inwestujemy w magazyny, dlatego zamierzamy dalej rozwijać istniejące portfolio czasopism. Stwarza to także najlepsze warunki dla kolejnych inwestycji w dziedzinie mediów elektronicznych. Dzięki temu będziemy w stanie optymalnie wykorzystać szanse biznesowe, jakie daje przedsiębiorcom rozwijająca się polska gospodarka".

d27xmj9

Przejęcie G+J Polska wymaga jeszcze zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Burda Media Polska Sp. z o.o. wydaje 21 magazynów: "Elle", "Elle Decoration", "Samo Zdrowie", "Burda", "Dobre Rady", "Sól i Pieprz", "Przyślij Przepis!", "Przyślij Przepis! Krzyżówki", "Przyślij Przepis! Wydanie Specjalne", "Mój Piękny Ogród", "Chip", "CRN", "InStyle", "Przepis na Ogród", "Polska Gotuje", "Sielskie Życie", "Biografie", "Dobre Rady Szyfrówki", "Dobre Rady Panoramy", "Dobre Rady Sudoku" oraz "Przyślij Przepis 200 Panoram". W Polsce działa od 1989 roku.

d27xmj9

Podziel się opinią

Share
d27xmj9
d27xmj9