Był Lidl i Biedronka, przyszedł czas na Stokrotkę. Market stawia na... Harry’ego Pottera
Sieć Stokrotka przygotowała akcję promocyjną, której głównym bohaterem jest Harry Potter. Wcześniej na podobne kroki zdecydowała się m.in. Biedronka i Lidl, oferując swoim klientom naklejki wymieniane na pluszaki.
26.08.2021 11:07
Zasady promocji w sieci Stokrotka są proste i czytelne. Wystarczy wydać 50 zł na zakup wybranych produktów, by otrzymać saszetkę z figurką i znaczkiem. Figurek z postaciami ulubionych bohaterów książek i filmów z Harrym Potterem jest aż 25.
Jak reklamuje Stokrotka, pośród zabawek znajdziemy pięć figurek z "efektami specjalnymi", trzy są przezroczyste, a dwie świecą w ciemnościach.
Figurki, które można użyć jako nakładki na ołówki, można kolekcjonować w specjalnym albumie. "A do tego przewidziano również czarodziejką różdżkę, dzięki której można wyświetlić na ścianie herb ulubionego Domu Magii Hogwartu" - zachęca Stokrotka.
Na tym jednak nie koniec. Sieć przygotowała też kilka wyjątkowych, złotych figurek Harry’ego Pottera ze specjalnym kodem. Po zarejestrowaniu go na stronie dyskontu można sprawdzić, w jaki sposób odebrać główną nagrodę, którą jest jeden z sześciu wyjazdów rodzinnych do Londynu i podążanie śladami słynnego czarodzieja.