CDRL zamierza otworzyć 13 sklepów w Chinach w II półroczu
Warszawa, 21.05.2015 (ISBnews) - CDRL - właściciel marki Coccodrillo - zamierza otworzyć 13 sklepów w formule shop-in-shop w Chinach w II półroczu, poinformował wiceprezes Tomasz Przybyła. Spółka oczekuje także poprawy marż w Polsce w drugiej połowie roku.
21.05.2015 13:45
"Rozmawiamy z dużą siecią handlową w Chinach, mamy wejść do 13 sklepów w II półroczu. Będą to placówki shop-in-shop, traktujemy je testowo, na podstawie ich wyników zdecydujemy o dalszej współpracy" - powiedział Przybyła podczas konferencji prasowej.
Obecnie spółka posiada w Chinach 6 sklepów, 3 pod własnym szyldem i 3 w formule shop-in-shop.
W kwestii rozwoju zagranicznego sieci sprzedaży wiceprezes dodał, że do końca tego półrocza spółka obranduje 38 punktów w sieci handlowej na Białorusi, a w II półroczu tego roku uruchomi kolejne 3-4 sklepy w Arabii Saudyjskiej.
"W II kw. marża w sklepach polskich będzie podobna, co w pierwszym, bo to jest cały czas ten sam towar, natomiast w II półroczu, po zakupach zabezpieczających dolara, marża wróci do tych poziomów, które były w zeszłym roku" - poinformował także Przybyła.
Przedstawiciele zarządu podtrzymali, że cel zwiększenia przychodów o ok. 10% r/r w całym 2015 r. jest realny, natomiast założenie utrzymania zysku netto na ubiegłorocznym poziomie jest uzależnione od kursów walut.
"Przychody na pewno wzrosną, natomiast jeśli chodzi o zysk netto, jest to bardzo uzależnione od kursu walut, który trudno przewidzieć" - powiedział wiceprezes.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.
(ISBnews)