Celem NG2 na lata '13‑'15 pozycja lidera w każdym z krajów Europy Środkowej
08.11. Warszawa (PAP) - Celem strategicznym NG2 na lata 2013-15 jest zdobycie pozycji lidera rynku obuwniczego w każdym z krajów Europy Środkowej - podała spółka w materiałach...
08.11. Warszawa (PAP) - Celem strategicznym NG2 na lata 2013-15 jest zdobycie pozycji lidera rynku obuwniczego w każdym z krajów Europy Środkowej - podała spółka w materiałach przed konferencją prasową.
W Polsce, w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech ekspansja nastąpi przez rozwój sklepów własnych, a w Rosji, Rumunii i krajach nadbałtyckich przez franczyzę.
W okresie czerwiec 2012 - grudzie 2015 r. grupa zamierza powiększyć powierzchnię handlową o blisko 80 proc. (ponad 147 tys. m kw.).
NG2 chce podwoić przychody ze sprzedaży już w 2015 r. i zakłada na lata 2013-15 długoterminową rentowność EBIT na poziomie 15-16 proc. i rentowność netto na poziomie 11-13 proc.
Spółka zakłada jednocyfrowe wzrosty przychodów w sklepach porównywalnych CCC w latach 2013-15 (5-7 proc.).
W 2013 roku do sieci sprzedaży dołączonych będzie nie mniej niż 120 sklepów CCC, w tym co najmniej 40 w Polsce, 25 w Czechach i na Słowacji, 25 na Węgrzech i co najmniej 20 w Rumunii.(PAP)
pel/ morb/ jtt/