Cennikowe wpływy reklamowe TVN wzrosły o 6,1 proc. w XI, Polsatu spadły o 0,14 proc.
23.12. Warszawa (PAP) - Cennikowe wpływy reklamowe TVN wzrosły w listopadzie 2011 r. o 6,1 proc. rok do roku do 423,46 mln zł. W przypadku Polsatu wpływy te okazały się mniejsze o...
23.12. Warszawa (PAP) - Cennikowe wpływy reklamowe TVN wzrosły w listopadzie 2011 r. o 6,1 proc. rok do roku do 423,46 mln zł. W przypadku Polsatu wpływy te okazały się mniejsze o 0,14 proc. i wyniosły 286,22 mln zł - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Kantar Media.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 205,77 mln zł, czyli o 18,1 proc. niższą niż rok wcześniej. Czwarta TVP 2 odnotowała spadek wpływów z reklam o 12,2 proc. do poziomu 155,94 mln zł. Na piątym miejscu była VIVA Polska, której przychody reklamowe zmniejszyły się o 13,8 proc. do 39,79 mln zł.
Łącznie w listopadzie 2011 roku cennikowe wpływy reklamowe polskich stacji telewizyjnych (bez autopromocji) wyniosły prawie 1.554,6 mln zł, co oznacza spadek o 5,8 proc. rok do roku. Natomiast uwzględniając autopromocję spadek wyniósł 5,9 proc. do 1.571,9 mln zł. (PAP)
jow/ jtt/