Ciężkie przedpołudnie dla klientów. Kłopoty z logowaniem do Alior Banku i Banku Pocztowego

Problemy z logowaniem do systemu internetowego Alior Bank. Bank przyznaje, że jest problem, ale wkrótce zostanie rozwiązany.

Ciężkie przedpołudnie dla klientów. Kłopoty z logowaniem do Alior Banku i Banku Pocztowego
Źródło zdjęć: © Shutterstock.com
Martyna Kośka

10.06.2019 | aktual.: 10.06.2019 13:21

Problemy zgłosili klienci za pośrednictem Twittera.

- Mamy nadzieję, że niebawem wszystko wróci do normy, bardzo przepraszamy za chwilowe utrudnienia. Zapewniamy, że nasi eksperci IT robią wszystko, aby system jak najszybciej wrócił do poprawnego działania - oświadczył bank.

Skontaktowaliśmy się z biurem prasowym Alior Banku, który poinformował, że transakcje kartami oraz wypłaty z bankomatów działają już prawidłowo. Można się też logować do systemu bankowości elektronicznej, ale może się zdarzyć, że przelew nie zostanie wykonany w związku z wydłużonym czasem logowania.

Klienci mogą w tej sytuacji skorzystać ze zlecenia przelewu za pomocą infolinii. Jest to płatne, ale można odzyskać pieniądze w drodze reklamacji. Bank zapewnia, że klienci, którzy nie ze swojej winy nie mogli samodzielnie wykonać przelewu, na pewno otrzymają zwrot kosztów.

Problemy mają również klienci Banku Pocztowego.

- W chwili obecnej mogą występować problemy w zalogowaniu do Bankowości Internetowej. Trwa analiza utrudnienia.
Przepraszamy za niedogodności - napisał bank w komunikacie na stronie internetowej.

Problemy mają również klienci korporacyjni Pekao S.A. "Mamy problemy z realizacją PekaoBiznes24. Na szczęście skala utrudnień jest niewielka, pracujemy nad jej usunięciem" – dowiedzieliśmy się w biurze prasowym banku.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (87)