Cisco Global Services Center w Krakowie dodaje nowe usługi do portfolio

Warszawa, 19.04.2016 (ISBnews) - Cisco Global Services Center (CGSC) w Krakowie rozszerza zakres działalności i dodaje nowe usługi do portfolio odpowiadające na potrzeby klientów z zakresu cyfryzacji, cyberbezpieczeństwa, nowych modeli dostarczania IT i zapotrzebowania na usługi IT nowego typu, poinformował dyrektor centrum Norm DePeau.

19.04.2016 13:51

"W 2012 r. Cisco otworzyło centrum usług wspólnych w Krakowie, mając na celu zapewnienie klientom w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce i Rosji (region EMEAR) szerokiego zakresu usług w wielu językach, dostępnych z miejsca odpowiadającego ich strefom czasowym. Ten cel pozostaje aktualny. Jednak dziś nasi klienci i partnerzy stoją przed nowymi wyzwaniami, takimi jak cyfryzacja, coraz bardziej złożony krajobraz cyberbezpieczeństwa, nowe modele dostarczania IT i zapotrzebowanie na usługi IT nowego typu. Nowe funkcje, które dziś ogłaszamy, odpowiadają na te właśnie potrzeby i będą realizowane przez zespół ekspertów, który tu zbudowaliśmy przez ostatnie lata" - powiedział DePeau, cytowany w komunikacie.

Jedną z nowych funkcji w Krakowie jest EMEAR Security Operations Center (SOC), dostarczające klientom szeroki zakres usług związanych z cyberbezpieczeństwem, od monitoringu i zarządzania po kompleksową ochronę przed zagrożeniami. Z krakowskiego Security Operations Center świadczona jest usługa Cisco Active Threat Analytics (ATA). Umożliwia ona szybkie wykrycie i odpowiedź na incydenty bezpieczeństwa, dzięki analizie ruchu w sieciach klientów, ocenie danych telemetrycznych i wykorzystaniu globalnej wiedzy o aktualnych zagrożeniach. Inżynierowie w SOC zapewniają ekspercki monitoring cyberzagrożeń oraz mogą zdalnie zarządzać infrastrukturą bezpieczeństwa.

Global Customer Success (GCS) to kolejny zespół, który dołącza do Cisco w Krakowie. Wspiera klientów, którzy korzystają z subskrypcji Cisco na oprogramowanie, usługi, rozwiązania chmurowe i inne, pomagając w ich bardziej efektywnym wykorzystaniu w ramach procesów biznesowych klientów oraz w szybszym generowaniu realnych wyników.

Cisco Global Services Center w Krakowie świadczy usługi wsparcia technicznego i biznesowego dla klientów, partnerów oraz pracowników Cisco, obejmując zakresem działań takie obszary jak Consulting and Technical Services, Cloud and Managed Services czy Finance and Operations. Centrum należy do sieci ośrodków Cisco rozmieszczonych na całym świecie i koncentruje się na obsłudze klientów i partnerów z Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki oraz Rosji (region EMEAR). Obecnie zatrudnia ok. 1000 osób.

Cisco posiada obecnie na świecie trzy Security Operations Centers, zlokalizowane w strategicznych miejsach: Polsce, Stanach Zjednoczonych i Japonii. Taka struktura pozwala Cisco na całodobowe dostarczanie usług związanych z bezpieczeństwem IT w modelu "follow the sun", czyli niezależnie od tego, w jakiej strefie czasowej zlokalizowani są klienci.

"Cisco Global Services Center w Krakowie odgrywa kluczową rolę w naszej strategii obsługi klientów, partnerów i pracowników w regionie EMEAR i poza nim, a stworzony tu zespół przerósł nasze najśmielsze oczekiwania. Cieszymy się, że rozbudowując krakowski ośrodek i dodając do niego nowe funkcje, możemy tworzyć nowe miejsca pracy dla inżynierów i ekspertów biznesowych, jednocześnie przyczyniając się do rozwoju w Polsce gospodarki opartej na wiedzy" - podsumował DePeau.

Cisco to notowany na Nasdaq światowy lider w dziedzinie rozwiązań sieciowych.

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)