Cisowianka budzi zaufanie

Woda mineralna Cisowianka otrzymała po raz kolejny prestiżowy tytuł Superbrand. Wyróżnienie nazywane jest "Oskarem marketingu”, a publikacja, w której prezentowane są utytułowane marki - "biblią brandingu".

Cisowianka budzi zaufanie
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

16.07.2010 13:05

Jury konkursu wywodzącego się w Wielkiej Brytanii doceniło szczególnie zaufanie konsumentów do produktów Cisowianki oraz wysoką reputację wśród konkurentów. Wzięto po uwagę subiektywne wrażenia oceniających dotyczące rozpoznawalności i popularności, a nie dane statystyczne, wartość sprzedaży, czy udział w rynku.

Takie są bowiem zasady Superbrands, dzięki którym można porównać marki różnych rozmiarów i z różnych branż, a także sprawić, że konkurs jest w pełni niezależny i w całości opiera się na sile marek, a nie np. na dynamice poszczególnych sektorów.

MJ

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)