CMR: Sprzedaż w sklepach w styczniu wzrosła o 17,6% m/m

Warszawa, 12.02.2016 (ISBnews) - Wartość sprzedaży sklepów małoformatowych w styczniu 2016 wzrosła o 4,3% r/r, a w ujęciu m/m o 17,6%, wynika z danych Centrum Monitorowania Rynku.

12.02.2016 11:48

Sklepy małoformatowe do 300 m2. obejmują: małe sklepy spożywcze do 40 m2, średnie sklepy spożywcze 41-100 m2, duże sklepy spożywcze 101-300 m2, specjalistyczne sklepy alkoholowe. Dane uzyskano na podstawie badania reprezentatywnej, ogólnopolskiej próby sklepów spożywczych o powierzchni do 300 m2 oraz sklepów alkoholowych. Jednocześnie, sklepy których dotyczyło badanie, odzwierciedlają 60% całości rynku sprzedaży detalicznej w Polsce.
Centrum Monitorowania Rynku Sp. z o.o. jest niezależną agencją badawczą specjalizującą się w badaniach danych transakcyjnych, które pobiera on-line z reprezentatywnej, ogólnopolskiej próby sklepów spożywczych. Badane są trendy sprzedaży całości asortymentu sklepów, zarówno produktów paczkowanych, jak i zmiennowagowych.

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)