Colian szacuje, że wartościowo rynek słodyczy urośnie o 4‑6 proc. w 2013

10.01. Warszawa (PAP) - Colian szacuje, że rynek słodyczy w Polsce może wartościowo urosnąć w tym roku o 4-6 proc. Wiele będzie jednak zależało od wydatków na promocję własnych...

10.01.2013 | aktual.: 10.01.2013 13:53

10.01. Warszawa (PAP) - Colian szacuje, że rynek słodyczy w Polsce może wartościowo urosnąć w tym roku o 4-6 proc. Wiele będzie jednak zależało od wydatków na promocję własnych brandów firm działających w branży - poinformował na konferencji prezes spółki, Jan Kolański.

"Rynek słodyczy już nie rośnie tak szybko jak wcześniej, gdy wzrosty w niektórych latach były dwucyfrowe. Obecnie jest to ok. 6 proc. w ujęciu wartościowym, a ilościowo rynek prawie nie rośnie" - powiedział Kolański.

"Uważam, że zakładany przez nas przedział wartościowego wzrostu rynku o 4-6 proc. jest w 2013 r. do utrzymania" - dodał.

W ocenie Kolańskiego wiele będzie zależało od poziomu nakładów promocyjnych na własne brandy firm. (PAP)

jow/ ana/

Źródło artykułu:PAP
handeljutrzenkażywność
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)