Digital Research for Marketing (DR4M) - Pierwsza konferencja badawcza w języku marketerów

Związek Pracodawców Branży Internetowej oraz Polskie Badania Internetu (PBI) organizują 26 marca Digital Research For Marketing (DR4M) - pierwszą w Polsce konferencję badawczą skierowaną do marketerów. Uczestnicy konferencji dowiedzą się jak skutecznie podejmować decyzje marketingowe związane z zarządzaniem marką i produktem.

Digital Research for Marketing (DR4M) - Pierwsza konferencja badawcza w języku marketerów
Źródło zdjęć: © IAB

07.03.2014 | aktual.: 07.03.2014 12:22

Już 26 marca 2014 pierwsza w Polsce konferencja o badaniach dla marketerów – Digital Research for Marketing (DR4M). DR4M jest odpowiedzią na zapotrzebowanie marketerów (firm i korporacji działających na polskim rynku) oraz branży internetowej. Uczestnicy wydarzenia będą mogli zdobyć wiedzę z zakresu wykorzystania narzędzi badawczych on-line w działalności firmy oraz działaniach strategicznych i marketingowych związanych z marką czy produktem. Ideą konferencji DR4M jest połączenie świata badawczego z marketingowym. Prezentowane zagadnienia badawcze przedstawione zostaną w łatwy i przystępny sposób – językiem korzyści biznesowych.

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W KONFERENCJI DR4M – DIGITAL RESEARCH FOR MARKETING?

  • Skuteczne podejmowanie decyzji rynkowych w oparciu o badania
    • Obniżenie kosztów kreacji, promocji oraz dystrybucji produktu
    • Najświeższe trendy w analizie i optymalizacji kampanii
    • Wiedza na temat gdzie szukać i jak poznać motywy kierujące nabywcami naszego produktu
    • Poznanie narzędzi, technologii badawczych wspierających marketing
    • Kontrolowanie i monitorowanie działań marketingowych

OPINIE EKSPERTÓW _ - DR4M to pierwsza na polskim rynku konferencja poświęcona wyłącznie badaniom i narzędziom badawczym dla marketingu. Jest to spowodowane rosnącym zainteresowaniem specjalistów ds. marketingu. Unikalny będzie również plan wydarzenia, nawiązujący do cyklu życia produktu. Jako Rada Programowa staraliśmy się również wypracować jak najszerszą formułę, która uwzględni wszystkie elementy marketingu-mix. Specjalny panel poświęcimy Big Data – tematowi, który ostatnio przykuwa uwagę branży badawczej. Serdecznie zapraszam do udziału w wydarzeniu! _
Anna Miotk, Dyrektor badań i rozwoju produktu, Newspoint Sp. z o.o.

- W pracy marketera rośnie znaczenie właściwej analizy coraz większych zbiorów informacji. DR4M przyniesie wiele podpowiedzi, jak badać rynek, by uzyskać wyniki pozwalające na optymalizację działań marketingowych.
dr Jacek Wójcik, Kierownik Podyplomowych Studiów Marketingu Internetowego SGH

- Badania stają się coraz bardziej związane ze środowiskiem digital. Z jednej strony badamy sam internet jako coraz ważniejsze środowisko funkcjonowania naszego biznesu, z drugiej - badamy za pośrednictwem internetu, aby wykorzystać nowe możliwości, jakie stwarza. Tym samym potrzebujemy sprawdzonych źródeł wiedzy i inspiracji. Konferencja Digital Research for Marketing (DR4M) z pewnością dostarczy ich w solidnej dawce.
Krzysztof Sobieszek, Dyrektor Strategiczny, ZenithOptimedia

OPCJE CENOWE

3 MARCA DO 16 MARCA 2014 R.

  • cena dla członków IAB – 599 zł netto
  • cena dla firm spoza IAB – 699 zł netto 17 MARCA DO 26 MARCA 2014 R.
  • cena dla członków IAB – 699 zł netto
  • cena dla firm spoza IAB – 799 zł netto

RABATY
(maksymalny poziom, w zależności od ilości zamawianych wejściówek):

  • do 5 sztuk – brak rabatu
  • 6-10 sztuk – do 5% rabatu
  • 11-20 sztuk – do 10% rabatu
  • 21-30 sztuk – do 15% rabatu

ORGANIZATORZY WYDARZENIA

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska

IAB istnieje na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Od 2007 roku działa jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wśród członków związku znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne.

Jednym z ważniejszych zadań stowarzyszenia jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu. IAB Polska ma za zadanie informować o jego potencjale reklamowym, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych oraz jakie wymagania powinni stawiać agencjom, świadczącym te usługi. Działania stowarzyszenia mają tworzyć forum prezentacji najnowszych światowych publikacji, dotyczących efektywnego wykorzystania Internetu.

Polskie Badania Internetu (PBI)

Polskie Badania Internetu to organizacja utrzymująca rzetelne standardy badań polskiego internetu. Istnieje od 2000 roku, jej udziałowcami są najwięksi wydawcy internetowi w Polsce: Ringier Axel Springer Polska, Grupa Wirtualna Polska, Agora SA, Grupa Onet, GG Network, Murator SA, Interia.pl, Grupa Polskapresse, Redefine. Wyróżnia ją wiedza ekspercka w zakresie badań internetu i pomiaru sieci w Polsce.

Sztandarowym projektem PBI jest badanie Megapanel PBI/Gemius, które jest standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych i źródłem wiedzy o polskich użytkownikach internetu. PBI z sukcesem realizuje, cieszące się dużym zainteresowaniem klientów, badania marketingowe typu: ad-hoc, syndykatowe oraz, wypełniając misję edukacyjną, badania niekomercyjne.

Swoją wiedzą PBI wspiera liczne organizacje lokalne, takie jak: Centrum Edukacji Obywatelskiej, stowarzyszenie „Twoja Sprawa”, a także uczelnie, szkoły, organizacje działające na rzecz bezpieczeństwa w sieci.

Spółka Polskie Badania Internetu jest partnerem Szerokiego Porozumienia na Rzecz Umiejętności Cyfrowych w Polsce przy MAiC, a prezes PBI, Andrzej Garapich, jest członkiem Rady Programowej Porozumienia. PBI angażuje się w prace European Media Reasearch Organisations (EMRO) – europejskiej organizacji skupiającej podmioty związane z pomiarem mediów oraz I-COM. Należy do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Kontakt dla mediów:

Szymon Kuc
Koordynator ds. marketingu i PR
IAB Polska
E: szkuc@iab.com.pl
M: +48 608 530 904

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)