DM BDM obniżyli cenę docelową Cinema City do 36 zł, podtrzymali "akumuluj"
29.07. Warszawa (PAP) - Analitycy DM BDM, w raporcie z 26 lipca, obniżyli cenę docelową dla akcji spółki Cinema City do 36 zł z 39,50 zł, podtrzymując jednocześnie zalecenie...
29.07. Warszawa (PAP) - Analitycy DM BDM, w raporcie z 26 lipca, obniżyli cenę docelową dla akcji spółki Cinema City do 36 zł z 39,50 zł, podtrzymując jednocześnie zalecenie "akumuluj".
Rekomendacja została wydana przy cenie 32,51 zł, a w czwartek na zamknięciu sesji giełdowej akcje spółki kosztowały 31,83 zł.
"Spółka jest według nas ciekawą propozycją inwestycyjną w obszarze mediów/rozrywki i jest handlowana przy wskaźniku EV/EBITDA na lata 2011-2012 na poziomie 7.8-6.7x, czyli wyraźnie taniej niż to miało miejsce w I połowie 2011 r. i w 2010 r. Dlatego uważamy, że obecne pułapy cenowe mogą być dobrą okazją do zwiększenia zaangażowania w walory Cinema City" - poinformowali analitycy DM BDM.
"Tym samym podtrzymujemy nasze zalecenie Akumuluj, obniżając jednoczenie wycenę do poziomu 36 PLN/akcję" - dodali.
Analitycy skorygowali prognozy spółki na 2011 rok z uwagi na słabsze niż oczekiwali wyniki sprzedażowe w Czechach w II kwartale 2011 r., czego nie zrekompensowała wyższa frekwencja w pozostałych krajach operacyjnych. W 2012 roku niższe marże uzasadniają oni m.in. bardziej konserwatywnym podejściem, co do rezultatów Cinema Place oraz wyższymi kosztami wynagrodzeń.
DM BDM przewiduje, że w 2011 r. zysk netto Cinema City wyniesie 27,5 mln euro, a zysk operacyjny 34,2 mln euro, przy przychodach na poziomie 285,3 mln euro. Rok później zysk netto spółki wzrośnie do 32 mln euro, zysk operacyjny do 39,9 mln euro, a przychody do 307,4 mln euro. (PAP)
jow/ asa/