Duży bank wyłącza popularną usługę. Klienci będą zdziwieni

Nadchodzą zmiany w zakresie usług płatności mobilnych w Banku Millennium - od lipca tego roku nie będzie możliwości korzystania z usługi płatności zbliżeniowych poprzez wirtualną kartę płatniczą w aplikacji Millennium na telefonie.

Bank Millennium
Bank Millennium
Źródło zdjęć: © GETTY | Bloomberg
oprac. NBU

22.04.2024 18:57

Bank Millennium wprowadził usługę HCE (usługa płatności zbliżeniowych poprzez wirtualną kartę płatniczą w aplikacji) jako pierwszy w Polce i utrzymywał ją najdłużej spośród wszystkich banków.

Teraz, podjął decyzję o wyłączeniu starszych rozwiązań - chce skupić się na rozwijaniu nowszych narzędzi mobilnych - wskazuje Bankier.pl.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Na obciachu zarobiła miliony! Polacy pokochali klapki Kubota - Alina Sztoch w Biznes Klasie

W aplikacji zostaną wyłączone usługi HCE, służące do płatności zbliżeniowych kartą przy użyciu telefonu komórkowego.  

Od 20 kwietnia nie można już dodawać nowych kart do aplikacji w celu wirtualizacji, a od 1 lipca taka forma płatności stanie się w ogóle niedostępna - przypomina Bankier.pl.

Nie oznacza to jednak, że klienci Banku Millennium nie będą mogli nadal korzystać z płatności mobilnych. W aplikacji pozostają inne aktywne usługi, takie jak wykorzystanie wirtualnego portfela (np. Google Pay) czy płatności zbliżeniowe przy użyciu BLIKa.

Każda karta płatnicza wydana przez Bank Millennium może być również podpięta do wirtualnego portfela oferowanego przez każdego z najważniejszych dostawców tego typu usług.

Sposób korzystania z płatności mobilnych przez telefon będzie taki sam. Klientom nadal wystarczy odblokowany telefon przyłożyć do terminala, a nawet w przypadku BLIKa nie będzie potrzebne wprowadzanie żadnego kodu.

Należy jednak pamiętać, aby do lipca przenieść swoje karty płatnicze do innej wykorzystywanej usługi - przypomina portal Bankier.pl.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (10)