Dystrybutor mrożonek walczy z Kauflandem

Sieć supermarketów Kaufland ma problem. Dystrybutor mrożonek oskarża firmę, że ta uchyla się od zapłaty za przechowywany towar. Gra idzie o 2,7 mln zł - informuje "Parkiet".

Dystrybutor mrożonek walczy z Kauflandem
Źródło zdjęć: © Thinkstockphotos | Thinkstockphotos

12.01.2012 | aktual.: 12.01.2012 10:11

Giełdowe Jago nie otrzymało należnych pieniędzy. Skarży się, że nie ma ani towaru, ani odszkodowania, a 80 tirów dobrej żywności zostanie zmarnowanych.

W sierpniu 2011 roku w magazynach Jago doszło do awarii. Przerwa w dostawie prądu spowodowała, że temperatura w chłodni wzrosła do 10 stopni. W środku był towar dla Kauflanda. Sieć odmówiła odbioru towaru. Uznała, że wartość uszkodzonego towaru stała się jego szkodą i potrącił ją z należności dystrybutora mrożonek. Dodatkowo ubezpieczyciel wypłacił Kauflandowi 3 mln zł odszkodowania - informuje gazeta.

Supermarket, powołując się na stanowisko Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, uważa, że nie mógł przyjąć takiego towaru. Jago powołuje się na ekspertyzy, które mówią, że produkty nie ucierpiały. Firma pieniędzy nie zobaczyła, a sieć odbiera towar, by przerobić go na karmę dla zwierząt. Spór trwa, a dystrybutor mrożonek ma coraz większe problemy finansowe.

żywnośćzakupymrożonki
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)